שיא נוסף לליברפול. קלופ: "עדיין לא ידוע מה מצבו של הנדרסון"

האלופה הפכה לראשונה בתולדות הפרמיירליג שהגיעה ל-30 ניצחונות תוך 34 מחזורים בלבד, אך במועדון בעיקר עוסקים בקפטן שנפצע ונטש את כר הדשא בדקה ה-80. וגם: ציוני דרך לסלאח ולמילנר

(גודל טקסט)

אחרי ארבעה משחקים בכל המסגרות, ליברפול סוף סוף כבשה בחוץ והשיגה שלוש נקודות ראשונות מחוץ לאנפילד מאז פגרת הקורונה עם 1:3 מרשים על ברייטון. מלבד סיום הרצף המפתיע והלא מחמיא, הקבוצה ההיסטורית של יורגן קלופ שעדיין חולמת לשבור את שיא הנקודות של פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי, קבעה ציון דרך נוסף כאשר הפכה לקבוצה שמגיעה ל-30 ניצחונות בפרמיירליג בזמן הקצר ביותר, תוך 34 מחזורים בלבד.

על הדשא מי שבלט מעט כולם היה כמובן מוחמד סלאח. המצרי הבקיע פעמיים, הוסיף בישול וכך הגיע ל-100 שערי פרמיירליג בהם היה מעורב בליברפול (73 גולים ו-27 בישולים) תוך 104 הופעות, כשהוא למעשה הרביעי שעושה זאת במדי המייטי רדס אחרי סטיבן ג'רארד, רובי פאולר ומייקל אוואן.

סלאח עצמו דיבר אחרי המשחק: "אני חושב שהאוהדים בבית נהנו ממשחק טוב. לברייטון היה משחק ממש טוב מאחור וזה בלט לאורך כל 90 הדקות. היה לנו מעט מזל אחרי שהצלחנו לכבוש פעמיים. זה עזר לנו לצבור ביטחון מההתחלה. אבל אחרי ה-2:1 הם ניסו לשחק כדורגל והם היו קרובים לכבוש שערים נוספים. בזכות השער השלישי אותו כבשתי, המשחק שוב נרגע".

מוחמד סלאח. מעורב ב-100 שערי פרמיירליג בליברפול | ANIEL LEAL-OLIVAS/POOL/AFP via Getty Images

אבל לא הכל ורוד בליברפול – הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שהבקיע את שער השני, נפצע וירד מהמגרש בדקה ה-80. המאמן יורגן קלופ התייחס למצבו של האנגלי מיד לאחר המשחק: "בכנות, אני לא יודע כמה זה רציני. לא ראיתי את מה היה במגרש, אבל אני יודע שקרה משהו. כעת אנחנו צריכים לחכות לתוצאות שלו, אני לא יכול לומר יותר מזה".

אגב מי שהחליף את הנדרסון היה ג'יימס מילנר, שערך את הופעתו ה-536 בפרמיירליג ועלה למקום החמישי בטבלת ההופעות בכל הזמנים. היעד הבא של ה"כלבויניק" בן ה-34 הוא לחלוף על פני דויד ג'יימס ששותף בלא פחות מ-572 בליגה האנגלית הבכירה, יעד שנראה אפשרי בהחלט.

הראשון נפצע, השני קבע ציון דרך היסטורי. ג'ורדן הנדרסון וג'יימס מילנר | Childs/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי