העברות: טיאגו סיכם בליברפול, נרקם טרייד בין יובה לצ'לסי

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

קשר באיירן מינכן סגר בשורות אלופת אנגליה, שצפויה לשלם כ-30 מיליון ליש"ט עבור אקס ברצלונה. ראמזי עשוי להצטרף לבלוז, ז'ורז'יניו יעשה את הדרך ההפוכה. וגם: מוריניו יתאחד עם זומה וסימאונה יצטרף לאביו?

(גודל טקסט)

רשמי

* ורדר ברמן השלימה רכישת של שני שחקנים ששיחקו אצלה בעונה האחרונה כמושאלים: הקשר לאונרדו ביטנקורט נרכש מהופנהיים תמורת שבעה מיליון יורו, הבלם עומר טופראק עבר רשמית גם הוא תמורת שלושה וחצי מיליון יורו.

* מרטין טרייר בן ה-23, שחקן הכנף המוכשר של ליון, עבר לראן תמורת 12 מיליון יורו.

שמועות

* ג'ובאני סימאונה, חלוץ קליארי ובנו של מאמן אתלטיקו מדריד דייגו, רוצה להצטרף לאביו בבירת ספרד: "אני רוצה להצטרף לאתלטיקו יותר מכל דבר אחר", אמר ל-ESPN, "אבא שלי מאמן שם, אבל הייתי רוצה לעבור לשם גם אם לא – מאז שאני ילד אני חולם לשחק שם ואני מקווה שזה יקרה ביום מן הימים", אמר סימאונה בן ה-25.

* בדרך לאיחוד עם ז'וזה מוריניו? על פי דיווחים באנגליה, בלם צ'לסי קורט זומה עשוי לעבור לטוטנהאם, שמוכנה להשקיע בצירופו עד 25 מיליון ליש"ט.

* טיאגו אלקנטה סיכם את תנאיו בליברפול, שתנסה כעת לסגור את דמי המעבר מול באיירן מינכן. על פי הדיווחים, הקשר בן ה-29 שגדל בברצלונה יעלה לאלופת אנגליה כ-30 מיליון ליש"ט.

* באנגליה סבורים שארון ראמזי עשוי לחזור לפרמיירליג. אקס ארסנל, שרשם רק תשע הופעות העונה בהרכב יובנטוס, מועמד לעבור לצ'לסי בטרייד במסגרתו ז'ורז'יניו יעשה את הדרך ההפוכה ויתאחד עם המנג'ר מאוריציו סארי.

* דורטמונד נערכת לאפשרות שג'יידון סאנצ'ו יעזוב. כידוע, ילד הפלא האנגלי מחוזר נמרצות על ידי מנצ'סטר יוניייטד. "אם זה יקרה, כבר יש שחקן או שניים שאנחנו מכוונם אליהם", אישר המנהל הספורטיבי של הצהובים שחורים, מיכאל זורק.

* אינטר עדיין להוטה לצרף את אוליבייה ז'ירו מצ'לסי, שכזכור היה על הכוונת שלה במהלך חודש ינואר האחרון. הנראזורי יגישו לבלוז הצעה חדשה עבור החלוץ בן ה-33. שחקן כחול נוסף שמעורר עניין אצל הקבוצה האיטלקית הוא המגן אמרסון פלמיירי שאינו בתכניות של פרנק למפארד לעונה הבאה.

* מנצ'סטר יונייטד חוששת לאבד את פול פוגבה ללא תמורה. "אנחנו רוצים לשמור על השחקנים הטובים ביותר שלנו ואני מקווה מאוד שנוכל לעשות משהו בנוגע לפוגבה". הדובר הוא אולה גונאר סולשיאר, מנג'ר השדים האדומים, שהתייחס לעתידו של הצרפתי שמחזיק בחוזה עד תום העונה הבאה ומרוויח 175 אלף פאונד לשבוע.

פול פוגבה, ברונו פרננדש
פול פוגבה, ברונו פרננדש | Peter Powell/Pool via Getty Images

* ב"אולה" הארגנטיני טוענים כי צסק"א מוסקבה סיכמה עם סן לורנסו על רכישת 80% מכרטיס השחקן של אדולפו גאיץ' תמורת 12 מיליון דולר. החלוץ בן ה-21 נחשב לאחד הכישרונות העולים בכדורגל הארגנטיני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי