פוגבה: "לא נסתפק גם ב-10 ניצחונות, רוצים עוד ועוד ועוד"

אחרי 16 משחקים רצופים ללא הפסד, יונייטד תתארח אצל וילה (החל מ-22:05, ספורט1) ותקווה להוריד את הפער מלסטר לנקודה. הקשר דיבר על הפציעה ("המועדון עזר לי מאוד") והיכולת ("נהנה לשחק כדורגל")

(גודל טקסט)

הקבוצה הכי מלהיבה באנגליה מאז חזרת הפרמיירליג היא ללא ספק מנצ'סטר יונייטד, שרשמה שלושה ניצחונות ליגה רצופים בהם היא כבשה לא פחות מ-11 שערים. הערב (חמישי החל מ-22:05, ישיר בספורט1) יתארחו השדים האדומים אצל אסטון וילה במטרה להשיג שלוש נקודות שיורידו את הפער מצ'לסי השלישית ולסטר הרביעית לשתי נקודות ונקודה אחת בהתאמה. בכל המסגרות, אגב, רצף המשחקים ללא הפסד של המנג'ר אולה גונאר סולישאר וחניכיו עומד כבר על 16.

פול פוגבה, שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה ושיתוף הפעולה שלו עם ברונו פרננדש מצית את הדמיון של האוהדים והפרשנים, התייחס להיעדרות הארוכה שלו מהמגרשים: "לחזור לאימונים, לגעת בכדור ולעשות את מה שאני הכי אוהב – זה מדהים, כל כך התגעגעתי. כשאתה הרבה זמן בחוץ אז אתה באמת מבין כמה אתה אוהב ונהנה לשחק כדורגל. אני ממש שמח, מרגיש בכושר טוב ונהנה לשחק לצד החברים שלי לקבוצה. עבדתי קשה במהלך הפגרה והמועדון עזר לי מאוד לאורך כך השיקום".

על חבריו לקבוצה: "זה כאילו מעולם לא עזבתי, הם עדיין סומכים עליי ומאמינים בי וזה משהו שעזר לי מאוד. אפשר לומר שהקבוצה השתפרה מאוד בתקופה האחרונה. אנחנו משחקים הרבה יותר כקבוצה. אנחנו עושים הגנה והתקפה ביחד, המנטליות טובה וכולם מרוצים – גם שחקני הספסל. כל זה ביחד העמיד אותנו במקום בו אנחנו נמצאים. אני נהנה לשחק מאחורי שחקנים כמו פרננדש, גרינווד, מרסיאל וראשפורד. לראות אותם משחקים כזה כדורגל ומבקיעים שערים, זה כיף. אתה מוחא כפיים כל הזמן, זה פשוט יפה – הם גורמים לי ליהנות מכדורגל כל פעם מחדש".

מאבק על תארים: "כדי להפוך לקבוצת צמרת אמיתית, עלינו לשכוח מהמשחק האחרון. אנחנו משחקים טוב, אבל למחרת צריך לשכוח ממה שהיה ולהתמקד במשחק הבא. אנחנו לא חושבים על החמישייה בשבוע שעבר, אלא ממוקדים באיך לנצח את המשחק הקרוב. עלינו להמשיך להשתפר ולעולם לא להסתפק במה שכבר עשינו. זו המנטליות של המועדון הזה, תמיד זה היה כך. אנחנו אף פעם לא מסתפקים בניצחון, שניים או עשרה – אתה תמיד רוצה עוד ועוד ועוד. זה מה שהופך את מנצ'סטר יונייטד למועדון הגדול ביותר באנגליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי