לוהטת: ניצחון רביעי ברציפות ליונייטד, 0:3 על אסטון וילה

השדים האדומים שוב הרשימו והמשיכו לחגוג מול היריבה שנמצאת מתחת לקו האדום. פרננדש (27, פנדל), גרינווד (45+5) ופוגבה (58) כבשו

(גודל טקסט)

מי יעצור את מנצ'סטר יונייטד? השדים האדומים נעלו הערב (חמישי) את המחזור ה-34 בפרמייר ליג עם 0:3 נפלא על אסטון וילה. בכך, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר סופרת כבר עשרה משחקי ליגה ללא הפסד וארבעה ניצחונות רצופים.

מנגד, וילה, שאירחה את המשחק, הפסידה בפעם השלישית ברציפות ולא ניצחה כבר עשרה. היא נמצאת במקום ה-19, מתחת לקו האדום, ארבע נקודות מתחת לווסטהאם ו-ווטפורד שנמצאות מעל לקו במקומות 16 ו-17 בהתאמה.

צריך להגיד את האמת, במחצית הראשונה יונייטד לא הרשימה יותר מדי וזכתה בדקה ה-27 בפנדל שלא היה – אותו ברונו פרננדש כבש, ומכאן וילה כבר לא הצליחה לחזור. המאמן דין סמית' מאוד לא אהב את ההחלטה והתלונן לשופט, ובצדק, כי כל נקודה היא גורלית בשלב זה עבור קבוצה שנמצאת במאבק ההישרדות.

שחקני מנצ'סטר יונייטד | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

לאחר כיבוש השער, יונייטד כבר השתלטה לחלוטין על הנעשה על כר הדשא. ברונו פרננדש הוביל מתפרצת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מצא את מייסון גרינווד, שהעביר הכדור לאנטוני מרסיאל. החלוץ הצרפתי החזיר לגרינווד הצעיר, שבבעיטה פנטסטית מחוץ לרחבה ברגל ימין כבש בדקה ה-45+5 וקבע 0:2.

גם בחצי השני הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר המשיכה לחגוג, ובדקה ה-58 זה כבר היה 0:3. ברונו פרננדש הוציא כדור קרן שטוחה אל מחוץ לרחבה, שם חיכה פול פוגבה, והצרפתי בעט כדור נפלא מדויק אל הרשת מ-20 מטרים.

כעת, כשנותרו 12 נקודות בטבלה, יונייטד נמצאת במקום החמישי – נקודה אחת פחות מלסטר הרביעית ושתי נקודות פחות מצ'לסי השלישית. אם תמשיך כך, היא תוכל להבטיח את מקומה בין ארבע הראשונות, שכן תפגוש את לסטר במחזור הסיום. אגב, גם המקום החמישי עשוי להוביל בסוף העונה לליגת האלופות במידה שהערעור של מנצ'סטר סיטי על עונש ההרחקה מהמפעל לא יתקבל.

פול פוגבה, ברונו פרננדש | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי