טוטנהאם לא בעטה למסגרת, מוריניו האשים: "איש המשחק הוא השופט"

המנג'ר השתלח במייקל אוליבר לאחר ה-0:0 נגד בורנמות', שאחרי חמש שנים השלימה 90 דקות בלי איום על שערה: "כל אחד בעולם יודע שהיה פנדל, זו לא רק דעתי. אני באמת מתכוון לכל אחד בעולם"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שבורנמות' השלימה 90 דקות בלי שבעטו למסגרת השער שלה, הייתה בשנת 2015, לפני כחמש שנים, כשעוד שיחקה בליגת המשנה. אלא שאמש (חמישי) זה קרה במשחק נגד טוטנהאם, כאשר קבוצתו של ז'וזה מוריניו כלל לא איימה על שערה של קבוצת התחתית, ניצלה בסיוע ה-VAR שפסל בצדק שני שערים דרמטיים של המארחת ובשורה התחתונה עשתה צעד נוסף שמרחיק אותה מהפנטזיה לשוב לליגת האלופות בעונה הבאה.

ולמרות כל האמור לעיל, מוריניו בסיום המשחק בחר לתקוף את השופט הראשי ב-VAR, מייקל אוליבר בטענה שרק לפני שבוע הוא פסל שער של לוקאס מורה נגד שפילד יונייטד ואתמול מנע מהתרנגולים פנדל מאוד מוקדם, כבר בדקה הרביעית, לאחר שהארי קיין נדחף ברחבה על ידי ג'ושוע קינג.

"כל אחד בעולם הזה יודע שזה פנדל", אמר מוריניו בתום המשחק ויצא למתקפה נגד אוליבר, שצפוי לנהל את הדרבי הלונדוני ביום ראשון בין טוטנהאם לארסנל, "אתם יודעים מה היה הרגע הכי משמעותי במשחק ואתם יודעים מי השפיע עליו – אני לא רוצה לומר מעבר לזה וכולכם יודעים שגם אין סיבה שאגיד. כולם יודעים", עקץ "המיוחד".

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | MATT DUNHAM/AFP via Getty Images

עם זאת, המנג'ר לא התאפק: "זה אותו שופט שהיה ב-VAR נגד שפילד. אני אומר שכל העולם יודע שזה פנדל ואני מתכוון לכך, כל אחד יודע. זו לא רק הדעה שלי, אין אחד בעולם שלא חושב ככה. אני באמת מתכוון לכל אחד בעולם. אני גם לא אומר שהארי קיין היה מבקיע במאה אחוז, אבל יש סיכוי גבוה לכך. אם היינו מובילים 0:1 בדקה החמישית על קבוצת תחתית שנמצאת בצרות, הכל היה נראה אחרת. כמו נגד שפילד, מצטיין המשחק לא היה אחד השחקנים – ההבדל הוא שנגד שפילד (3:1) באתי בטעות לשחקנים והפעם אני לא יכול", סיכם מוריניו.

את כל זה אמר מוריניו בשידור לרשת "סקיי", אולם את מסיבת העיתונאים אחרי המשחק הוא דווקא פוצץ בטענה לבעיות טכניות שמונעות ממנו לשמוע את שאלות העיתונאים – כך שהוא זוכה מחמת הספק. עם זאת, הוא הספיק לומר על היכולת החלשה של שחקניו: "ההופעה לא הייתה טובה, אבל הספיקה כדי לנצח. אני לא אומר שזו הופעה חזקה או שהיינו חדים, אבל זו הופעה שהספיקה כדי לנצח את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי