העברות: קאלו חתם ביעד מפתיע, אברטון ויתרה על חאמס?

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

רגע לפני גיל 35, אקס צ'לסי עבר לבוטאפוגו. אנצ'לוטי התייחס לאפשרות שהקולומביאני יגיע לאנגליה: "לדעתי זה לא יקרה". וגם: הבלאנקוס ימתינו עם צירוף אמבפה, דה בריינה יישאר בסיטי וקסורלה מצטרף לצ'אבי?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

רשמי
סלומון קאלו, אקס צ'לסי, חתם בשורות בוטאפוגו הברזילאית שתהיה התחנה השביעית בקריירה של החלוץ שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-35.

שמועות

"ייתכן שהרבה אנשים חושבים שזה צעד מוזר, אך קווין דה בריינה ממש לא חושב לעזוב את מנצ'סטר סיטי". הדובר הוא סוכנו של כוכב נבחרת בלגיה, שהבהיר כי אין בכוונת הקשר לחפש בית חדש, גם אם הקבוצה של פפ גווארדיולה תושעה בסופו של דבר מליגת האלופות.

לפי הדיווחים בקטאר, סנטי קסורלה יעזוב את ויאריאל ויצטרף ללא תמורה לאל-סאד. קסורלה בן ה-35 השאיר את הפציעות הקשות מאחוריו והעונה לזכותו 10 שערים ו-9 בישולים במדי "הצוללת הצהובה". מאמן הקבוצה הוא כמובן צ'אבי הרננדס, שמכיר היטב את קסורלה.

חאמס רודריגס מוזכר בשבועות האחרונים כמועמד לחזק את אברטון, אך קרלו אנצ'לוטי, מנג'ר הטופיס, צינן: "הדיבורים על מעבר שלו לנאפולי כשהייתי שם או לאברטון עכשיו הם רק שמועות. אני מאוד אוהב אותו, אבל הוא שחקן ריאל מדריד ואני חושב שהוא יישאר שם".

וולבס חושקת בקשר ווסטון מקני בן ה-21 משאלקה, שצפויה לדרוש כ-20 מיליון ליש"ט בתמורה. הבעיה של הזאבים: גם ליברפול ואברטון הוזכרו כמועמדות לקלוט את שחקן נבחרת ארצות הברית.

בחזרה לריאל מדריד: ב'ספורט' הספרדי נכתב שהבלאנקוס לא יבצעו עסקאות משמעותיות במהלך החלון הנוכחי בגלל המשבר הקורונה, אך בקיץ הבא, כלומר ב-2021, הם יסתערו על קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן ואדוארדו קמאבינגה מראן, שמוזכרים כמועמדים להצטרף כבר זמן רב.

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי