טורקיה, גרמניה או אנגליה? היעד הבא של בירם כיאל

בירם כיאל
בירם כיאל | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

ב'דיילי מייל' מדווחים שהקשר שסיים את דרכו בבריטון מעדיף להישאר בממלכה ומבוקש אצל רדינג ובריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ. גם ארמיניה בילפלד וסיבאספור עוקבות

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

עתידו של בירם כיאל על הפרק ונראה שחזרה לישראל אינה אפשרות. על פי דיווח שפורסם היום (שישי) ב'דיילי מייל' האנגלי, הקשר הוותיק יסיים בתום עונת 2019/20 את דרכו בברייטון באופן רשמי והוא מושך עניין רב ממספר מועודנים בצ'מפיונשיפ. על פי הפרסום, רדינג ובריסטול סיטי הן שתיים מהקבוצות שמעוניינות לצרף את קשר נבחרת ישראל, שמבחינתו מעדיף להישאר באנגליה.

קבוצה נוספת שמחזרת אחר כיאל, כך על פי הדיווח, היא ארמיניה בילפלד שעלתה לאחרונה ליגה ותשחק בעונה הבאה בבונדסליגה. גם סיבאספור, שנמצאת במקום השלישי בטבלת הליגה הטורקית, עוקבת מקרוב אחר מצבו של הישראלי ותבחן האם האפשרות הזו נמצאת על הפרק מבחינתו של הקשר.

לאחרונה, כמו שחקנים רבים ברחבי אירופה, גם בירם כיאל, הנציג היחיד של ישראל בפרמיירליג, האריך את חוזהו הנוכחי בברייטון עד לתום העונה הנוכחית. הקשר הישראלי טרם רשם משחק רשמי ב-2020 עקב פציעה, אך הספיק להתאושש מהניתוח שעבר ולקח חלק במשחק של קבוצת המילואים של ה"שחפים" בסוף חודש פברואר ובטרם "פגרת הקורונה".

בירם כיאל
בירם כיאל | Mike Hewitt/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי