הראשון מאז כריסטיאנו רונאלדו: השיא שהשווה ברונו פרננדש

ברונו פרננדש, כריסטיאנו רונאלדו | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

הכוכב הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד הפך לראשון במועדון שזוכה פעמיים ברציפות בתואר שחקן החודש מאז עשה זאת הפנומן בעונת 2006/07

(גודל טקסט)

ברונו פרננדש הפך לקונצנזוס במנצ'סטר יונייטד מאז הצטרף לקבוצה בחלון ההעברות של חודש ינואר. ב-15 הופעות בכל המסגרות במדי השדים האדומים, הקשר הפורטוגלי בן ה-25 כבש שמונה שערים והוסיף עוד שבעה בישולים.

מהרגע הראשון הוא השתלב היטב ואחרי זמן קצר בקבוצה זכה בשחקן חודש פברואר של הפרמיירליג. רוב השיפור העצום של יונייטד בתקופה האחרונה (ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים מאז החזרה מפגרת הקורונה) – נזקף לזכותו. יתרה מכך, מאז שהוא הצטרף – הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר לא הפסידה.

היום (שישי) הוא הוכרז כשחקן חודש יוני . בכך, פרננדש זכה בתואר פעמיים ברציפות, מכיוון שמאז התואר של פברואר הוא לא חולק בעקבות הפסקת הליגה.

ברונו פרננדש
ברונו פרננדש | Alex Livesey/Getty Images

השחקן האחרון של מנצ'סטר יונייטד שרשם את ההישג הזה היה פורטוגלי אחר. כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן עשה זאת בעונת 2006/07, כשזכה פעמיים ברציפות בחודשים נובמבר ודצמבר 2006 – ובסוף העונה זכה בתואר שחקן העונה. במועדון לא זוכרים שחקן כל כך דומיננטי כבר המון זמן, ובטח שלא יכולת קבוצתית כזו, השאיפות לקראת העונה הבאה מטפסות לפסגות שכבר שכחו באולד טראפורד.

אגב, האחרון שזכה פעמיים ברציפות בתואר שחקן החודש של הפרמיירליג היה מוחמד סלאח מליברפול, שעשה זאת בחודשים מרץ ואפריל 2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי