יונייטד ודה בריינה מחכים: הגורל האירופי של סיטי יוכרע בשני

קווין דה בריינה | Peter Powell/Pool via Getty Images

הסיטיזנס מקווים לבשורות טובות אחרי שהורחקו לשנתיים מליגת האלופות. השדים האדומים רוצים לעלות מהמקום החמישי, הכוכב הבלגי עשוי לעזוב אם העונש לא יומתק

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

לפני כחמישה חודשים מנצ'סטר התבשרה שהיא ספגה עונש קשה בעקבות "הפרות חמורות של כליי הפייר-פליי", כך לפי אופ"א. התכולים הורחקו לשנתיים מליגת האלופות ואף נקנסו בסכום ענק של 30 מיליון יורו.

מאז, המועדון הספיק לערער על ההחלטה, ואחרי המתנה ארוכה וציפייה גדולה – ביום שני תתקבל ההחלטה הסופית ויוודע האם העונש יתבטל או לכל הפחות יומתק.

המאמן פפ גוואדיולה אופטימי ואמר בנושא: "ראיתי את טיעוני המועדון ואני בטוח שבעונה הבאה נשחק בליגת האלופות". אגב, לאחר שהתקבל העונש לפני מספר חודשים, מנכ"ל המועדון פראן סוריאנו טען שיש לסיטי "ראיות בלתי ניתנות לסתירה" שיביאו לביטולו.

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

התוצאה תהיה משמעותית מאוד. אם העונש יישאר כפי שהוא, סיטי תצטרך לשכנע את הכוכבים שלה להישאר בקבוצה, ובעיקר את הכוכב הכי גדול שלה – קווין דה בריינה. הבלגי כבר רמז שאם הקבוצה תושעה לשנתיים מליגת האלופות הוא ישקול את עתידו.

יתרה מכך, אם הקבוצה תיענש ולא תשחק בעונה הבאה בצ'מפיונס, משמעות הדבר שהמקום החמישי בפרמיירליג יעניק את הכרטיס למפעל היוקרתי. מנצ'סטר יונייטד תהיה המרוויחה העיקרית ממהלך שכזה, שכן כרגע זה המקום בו ממוקמים השדים האדומים. גם צ'לסי ולסטר יהנו מכך, שכן גם הן וגם הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר יבטיחו כמעט סופית את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי