שחקן פרמיירליג בווידוי: "אני עדיין לא מוכן לצאת מהארון"

פרמיירליג
פרמיירליג | Catherine Ivill/Getty Images

אחד מכוכבי הליגה האנגלית הבכירה קיבל את הבמה לכתוב ב'סאן' תחת עילום שם על הקשיים בחייו של כדורגלן הומוסקסואל: "זה סיוט מוחלט. אני מרגיש לכוד ופוחד שהמצב רק יחמיר אם אחשוף זאת"

(גודל טקסט)

גם ב-2020 שכבר ניתן לדבר כמעט על כל נושא בפתיחות, היציאה מהארון של כדורגלנים בכל העולם עדיין נחשבת לטאבו ואותם הומוסקסואל חוששים שהקריירה שלהם עלולה להסתיים אם יחשפו זאת. בעיתון 'הסאן' הבריטי החליטו להרים את הכפפה ולפרסם את מכתבו של כוכב פרמיירליג הומוסקסואל שסיפר על קשיו וכמובן ביקש להישאר בעילום שם.

"אני הומו. אפילו לכתוב את זה במכתב הזה הוא צעד גדול עבורי", כך פתח הכדורגלן האנונימי את המכתב. "אבל רק בני משפחתי וקבוצת חברים מצומצמת יודעים זאת. אני לא מרגיש מוכן לחלוק את זה עם השחקנים או עם המאמן שלי".  

השחקן ממשיך: "איך זה לחיות ככה? יום יום זה הופך לסיוט מוחלט וזה משפיע יותר ויותר על בריאות נפש שלי. אני מרגיש לכוד והפחד שלי הוא שאם אחשוף זאת, המצב רק יחמיר".

נכון להיום, אין בבריטניה כדורגלנים מקצועניים שהצהירו על עצמם כאל הומואים או ביסקסואלים, אבל חלוצה של ווטפורד טרוי דיני מאמין שלכל קבוצה יש לפחות כדורגלן אחד שעדיין לא יצא מהארון ובטוח: "ברגע שהראשון ייצא, יהיו המון אחריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי