למפארד מבהיר: "מעולם לא תליתי תקוות בעונש של סיטי"

פרנק למפארד | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

הדרך של צ'לסי לליגת האלופות הפכה לקשה יותר בעקבות ביטול העונש של הסיטיזנס, אך המאמן ציין: "הייתי נייטרלי בעניין הזה". קאנטה ייעדר, תקווה שיהיה כשיר לחצי הגמר מול יונייטד

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי שעונש ההשעיה של מנצ'סטר סיטי מליגת האלופות בוטל לאחר ערעור, סופית התברר כי רק ארבע הקבוצות שיסיימו ראשונות בפרמיירליג ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות. צ'לסי, לסטר ומנצ'סטר יונייטד מתחרות על שני כרטיסים למפעל היוקרתי, וכעת – אסור לעשות טעויות.

מחר (שלישי) צ'לסי תארח בסטמפורד ברידג' את נוריץ' (22:05, שידור ישיר בספורט1) במסגרת המחזור ה-36, כשהקנריות כבר נשרו לליגה השנייה. ייתכן שהיא תגיע למשחק הזה מהמקום הרביעי, זאת במידה שיונייטד תגבור הערב על סאות'המפטון (21:50, שידור ישיר בספורט1). עוד לפני המשחק החסר של השדים האדומים, הבלוז נמצאים במקום השלישי – נקודה מעל לסטר הרביעית ושתי נקודות מעל הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר.

"מעולם לא תליתי את תקוותיי להגיע לליגת האלופות בעונש של מנצ'סטר סיטי", אמר מאמן צ'לסי, פרנק למפארד. "הייתי מאוד נייטרלי בעניין הזה והתעדכנתי הבוקר בתוצאה של הערעור כמו כולם. אני מסתכלים רק על עצמנו וצריכים לנצח את המשחקים שנשארו לנו".

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | Clive Brunskill/Getty Images

"אנחנו בשלב קריטי של העונה ואנחנו יודעים מה עומד לפנינו. אנחנו צריכים לסיים את העבודה שלנו", המשיך למפארד. "אנחנו כרגע במקום השלישי והכרטיס לליגת האלופות בידיים שלנו. החתמנו כבר שחקנים לעונה הבאה (חכים זייך וטימו ורנר) וזה מראה לאן אנחנו שואפים להגיע. אני יודע לאן אני רוצה לקחת את הקבוצה הזו".

צ'לסי מגיעה להתמודדות אחרי תבוסה 3:0 כואבת לשפילד יונייטד, ועל כך אמר המאמן: "אנחנו ממשיכים הלאה. יש אווירה טובה בחדר ההלבשה. השחקנים הרגישו שהם לא היו במיטבם. שפילד כבר עשתה צרות לקבוצות גדולות העונה. אני לא מתעכב על זה, זה יכול לקרות לכל קבוצה, אבל כמובן שאנחנו לא מרוצים מזה".

אנגולו קאנטה ימשיך להיעדר, ולמפארד ציין במסיבת העיתונאים כי המטרה היא שהוא יהיה כשיר לחצי גמר הגביע מול מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון. כמו כן, על פי הדיווחים, גוברים סיכויי של וויליאן להמשיך בעונה הבאה אחרי שנראה שיעזוב עם תום חוזהו.

אנגולו קאנטה
אנגולו קאנטה. לא יהיה בסגל | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי