ברביעי: ארסנל נאבקת על המקום באירופה, ליברפול על שיא נקודות

מוחמד סלאח, דויד לואיז | Laurence Griffiths/Getty Images

האלופה מגיעה לצפון לונדון (22:00, ישיר בספורט1) במטרה להשאיר מאחור את התיקו הביתי נגד ברנלי, במטרה לחצות את 100 הנקודות בעונה. התותחנים במקום ה-9 לאחר ההפסד בדרבי ועלולים לסיים את העונה מחוץ לאירופה

קבוצות: ארסנל ליברפול
(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה האנגלית ימשיך מחר (רביעי) עם משחק מרתק – האלופה ליברפול תגיע לצפון לונדון ותתארח אצל ארסנל (22:00, שידור ישיר בספורט1) כאשר לשני הצדדים יש מטרות ברורות עד לסיום העונה.

ה"מייטי רדס" פספסו במחזור הקודם שתי נקודות יקרות מאוד כשסיימו ב-1:1 בבית נגד ברנלי, וכעת הם חייבים לנצח את שלושת המשחקים הקרובים שלהם על מנת לשבור את שיא הנקודות לעונת פרמיירליג אחת (100). לקראת המשחק יורגן קלופ הבהיר: "בליגה הזו ובמצב הנוכחי, אנחנו חייבים לדאוג שהשחקנים יגיעו למשחקים שנותרו לנו במצב הטוב ביותר כדי לנצח".

רק לאחרונה שמה ליברפול מאחוריה רצף שלילי במשחקי החוץ, כאשר ניצחה 1:3 את ברייטון לאחר חמש פעמים בהן היא ניצחה ומחזיקה ביחס שלילי של 10:0 בשערים. למרות נתון זה, אי אפשר להסתיר את העובדה שזו העונה הטובה ביותר של המועדון בליגה הבכירה, וניצחון מחר יקבע שיא מועדון עבור ניצחונות חוץ בעונה אחת וניצחונות ליגה בעונה אחת באופן כללי.

יורגן קלופ, מוחמד סלאח. "נהיה חייבים להביא את השחקנים במיטבם" | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

ג'יימס מילנר יהיה מחוץ לסגל של המנג'ר הגרמני בשל פציעה. מלבד האנגלי הוותיק, כל שאר שחקני הסגל צפויים להגיע לאצטדיון האמירויות. "יש לארסנל סגל טוב ואפשר לראות את ההשפעה של ארטטה. הוא חלק מדור צעיר ומרגש של מאמנים והרעיונות שלו מאוד ברורים. הוא משפיע רבות על הקבוצה שלו" סיכם קלופ.

ומהצד השני, לתותחנים יש הרבה מאוד מה להפסיד עד סיום העונה. רק ביום ראשון האחרון הם נחלו הפסד 2:1 כואב מאוד נגד טוטנהאם בדרבי, לאחר שכבר הבקיעו ראשונים במשחק אבל פעם נוספת חוליית ההגנה שלהם עשתה הרבה מאוד הנחות ליריבה. כעת, כשארסנל מדורגת במקום התשיעי, מיקל ארטטה והחניכים שלו יכולים לסיים את העונה בלי הכרטיס לליגה האירופית, זאת במיוחד לאחר שעונשה של מנצ'סטר סיטי בוטל על ידי אופ"א.

"הכרטיס לאירופה חשוב לנו מאוד" אמר ארטטה לקראת המשחק מחר. "הוא פותח הרבה יותר אפשרויות פיננסיות למועדון ואנחנו שואפים לסיים את העונה שם". המאמן הספרדי יחסר מספר שחקנים מסגלו, כאשר הבולט מביניהם הוא מסוט אוזיל, שנעדר מהסגל כבר חמישה משחקים בשל פציעה בגבו. אלכסנדר לקאזט ופייר-אמריק אובמיאנג יהיו כשירים למשחק וינסו להשיג עבור ארסנל את הנקודות שהיא צריכה.

מיקל ארטטה. "ננסה לסיים העונה עם הכרטיס לאירופה" | Tim Goode/Pool via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי