פפ תקף: "מגיעה לנו התנצלות, כל מה שאמרו עלינו היה לא נכון"

פפ גווארדיולה | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

ברביעי: לקראת המשחק של התכולים נגד בורנמות' (19:50 בספורט2), הספרדי הבהיר לגבי ביטול ההרחקה מאירופה: "מגיע לנו להיות כאן והמועדונים הגדולים צריכים להבין את זה". טוטנהאם ומוריניו יפגשו את ניוקאסל

(גודל טקסט)

המחזור ה-36 בליגה האנגלית ימשיך מחר (רביעי) כאשר במוקד מנצ'סטר סיטי תארח את בורנמות', במשחקה הראשון של האלופה היוצאת מאז שהרחקתה מהמפעלים האירופים בוטלה. במקביל, טוטנהאם תתארח אצל ניקאסל ותנסה להמשיך את המומנטום מהניצחון בדרבי על ארסנל.

מנצ'סטר סיטי – בורנמות' (החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט2)

פפ גווארדיולה סיפק במהלך קריירת האימון שלו מספר מסיבות עיתונאים זכורות, וכך הוא עשה גם היום. המנג'ר הספרדי תקף את המועדונים הגדולים בכדורגל האנגלי על האצבע המאשימה שהפנו לעבר המועדון שלו והבהיר: "אנחנו יכולים לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה כי כל מה שעשינו היה חוקי. ביטול העונש רק מראה שכל מה שאמרו עלינו פשוט לא נכון".

"המועדונים הגדולים כאן לא אוהבים את הנוכחות שלנו, אבל הם צריכים להבין שמנצ'סטר סיטי נמצאת כאן כי מגיע לה. כמו שאמרתי הרבה פעמים, אם היינו עושים משהו לא חוקי היינו צריכים לקבל את העונש של אופ"א ו-CAS, אבל הצלחנו להוכיח לשלושה שופטים שאנחנו נקיים מאשמה".

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images

"צריך להפסיק לדבר עלינו מאחורי הגב שלנו. צריכים לנצח אותנו על המגרש. אנחנו הופכים חזקים יותר בכל שנה שעוברת והוכחנו את זה בכל משחק ובכל מפעל בשלוש-ארבע השנים האחרונות. המוניטין שלנו נפגע מהאשמות שהוכחו כלא נכונות. אני לא מצפה מז'וזה מוריניו וכל המנג'רים להגן עלינו, אבל אחרי ההחלטה מגיעה לנו התנצלות" סיכם גווארדיולה.

ניוקאסל – טוטנהאם (החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט1)

לאחר הניצחון 1:2 היוקרתי על ארסנל בדרבי של צפון לונדון, טוטנהאם עדיין יכולה לפנטז על המקום בליגה האירופית בעונה הבאה, כאשר בתסריט מסוים היא יכולה למצוא את עצמה גם בליגת האלופות. ז'וזה מוריניו היה מאוד מרוצה לראות אתמול את קבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד מאבדת נקודות בשנייה האחרונה נגד סאות'המפטון ומסיימת בתיקו, אשר השאיר את התרנגולים חזק במאבק על הכרטיס לאירופה.

כבר במסיבת העיתונאים חשף מוריניו את הקשיים שעומדים בפניו לקראת המשחק החשוב: "האווירה עכשיו טובה, אבל כשנגיע לניוקאסל הכל כבר יהיה שונה. נתמודד מול הקבוצה טובה ואיכותית, באצטדיון היחידי באנגליה שעדיין לא ניצחתי בו. יש לי מספר שחקנים חסרים וכרגע לא ברור אם מישהו מהם יחזור.

"טנגי אנדומבלה נפצע באימון ואני לא חושב שהוא יקח חלק במשחק שלנו. דלה עלי אמור לחזור להתאמן אבל הוא לא מתוכנן גם הוא לשחק. סרז' אורייה מתמודד עם בעיה משפחתית ואנחנו מכבדים אותו על זה. כל שחקם חשוב לי ואין לי פריבילגיות בסגל" סיכם ה"מיוחד".

משחק נוסף במחזור: ברנלי – וולבס (20:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי