קלופ: "מופתעים שוואן דייק ואליסון אנושיים? אני לא"

אלכסנדר לקאזט, אליסון | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

השניים טעו בהפסד ליברפול 2:1 לארסנל, המנג'ר יצא להגנתם: "אני לא מסוג האנשים שמשיג 93 נקודות ואומר לעצמו שזה רע כי לא השגנו 100. אי אפשר לקחת מאיתנו כלום", אמר גם בהתייחס לשיאים שכבר לא יישברו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול הודחה מהגביע האנגלי על ידי צ'לסי בחודש מרץ ושבוע לאחר מכן גם סיימה את דרכה בליגת האלופות, ולכן, לאחר שהבטיחה רשמית את האליפות הראשונה מזה 30 שנה, המטרות היחידות שנותרו לה היו לשבור את שיא הנקודות בליגה ואת שיא הניצחונות.

לצערה של האלופה הטרייה, אמש (רביעי) היא ביצעה טעויות קשות מאוד בהגנה ושער יתרון של סאדיו מאנה נגד ארסנל לא הספיק, הקבוצה נכנעה 2:1 בלונדון ותסיים את העונה לכל היותר עם 99 נקודות – נקודה אחת פחות מהשיא של מנצ'סטר סיטי שהושג במאי 2018 והיא לכל היותר תוכל להשוות את שיא הניצחונות של סיטי בשנתיים האחרונות, בהן נעצרה על 32 – משמע שליברפול תצטרך לנצח את שני משחקיה הבאים נגד צ'לסי וניוקאסל.

צפו בליברפול מפסידה לארסנל

עבור ליברפול הייתה זו מעידה שנייה ברציפות ובתקשורת ובקרב האוהדים לא הצליחו לפספס את העובדה שללא הקפטן ג'ורדן הנדרסון הקבוצה מתקשה – ולראיה גם ה-3:0 לווטפורד, ההפסד הראשון העונה בליגה, נרשם בלעדיו. בסך הכל לליברפול 90 אחוזי הצלחה עם הקפטן, ששותף ב-4:0 למנצ'סטר סיטי לפני שבועיים, והפסידה שליש מהמשחקים בלעדיו.

שחקני ליברפול עם יורגן קלופ | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

השוער אליסון ניסה לצנן את הביקורות ואמר לאחר המשחק: "המטרה שלנו הייתה לזכות באליפות ובשביל זה שיחקנו. אי אפשר לקחת מאיתנו שום דבר, לא משנה מה יקרה כרגע זה לא ישנה את העובדה שאנחנו האלופים".

הברזילאי שגה בשער השני ואילו בשער הראשון האחראיות היא של הבלם וירג'יל ואן דייק, שלא התמודד עם הלחץ של ריס נלסון ובמקום למסור כדור פשוט לאליסון, הציב את לקאזט מול שער חשוף והאחרון גלגל לרשת. ההולנדי התנצל בסיום והודה: "זו הייתה טעות שלי ואני לוקח עליה את מלוא האחריות".

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | PAUL CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

המנג'ר יורגן קלופ יצא להגנת השניים והצהיר: גם בתגובה לכך שהקבוצה לא תשבור את שיא הנקודות והניצחונות "מישהו מופתע מכך שהבחורים האלה הם אנושיים? אני לא. אני לא יכול לגרום לדברים להיות שליליים אחרי שעשינו משהו כל כך חיובי כמו לזכות באליפות בשלב כל כך מוקדם של העונה. הייתה לשחקנים שלי עונה יוצאת מן הכלל ואף אחד לא יכול לקחת מהם דבר. אני לא מסוג האנשים שמשיג 93 נקודות ואומר לעצמו שזה רע כי לא השגנו 100".

בינתיים, בגרמניה ובצרפת מתחזקים הדיווחים לפיהם טיאגו אלקנטרה צפוי להצטרף לקבוצה מבאיירן מינכן. על פי הפרסומים האחרונים, ליברפול תציע בקרוב כ-30 מיליון יורו על הקשר שמסיים את חוזהו בבוואריה בעונה הבאה ויזכה לקבל שחרור אם תגיע הצעה בסכום הזה.

יורגן קלופ | GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי