מוריניו שוב תקף את סיטי ודיבר על רכש בקיץ: "צריך להיות ריאליים"

ז'וזה מוריניו | OLI SCARFF/POOL/AFP via Getty Images

הפורטוגלי שלח עקיצה כשהתייחס לסוגיית החיזוק: "לחלק זה קל, פשוט שוברים את הכללים". על הקושי למשוך שחקנים בהיעדר כרטיס לליגת האלופות: "סיטואציה מורכבת"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כלל לא בטוח שטוטנהאם תשתתף במפעלים האירופיים בעונה הבאה ואם מוסיפים לכך את ההשלכות הכלכליות של משבר הקורונה, נראה שלספרס מצפה קיץ די שומם מבחינת רכש. הקבוצה של ז'וזה מוריניו בפיגור של נקודה מוולבס השישית בטבלת הפרמיירליג כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה, כאשר ארסנל, לה שתי נקודות פחות, עשויה למנוע מהתרנגולים את הכרטיס לאירופה אם תזכה בגביע האנגלי. המנג'ר הפורטוגלי הנמיך ציפיות אתמול (שישי) כשהתייחס לחלון ההעברות ועקץ פעם נוספת את מנצ'סטר סיטי.

כשנשאל על הקושי למשוך שחקני חיזוק לקבוצה שלא תשחק בליגת האלופות, מוריניו השיב: "למועדונים מסוימים זה קל. אתה פשוט שובר את הכללים, מבזבז את הכסף ומשיג את השחקנים. לאחרים זה יותר קשה. אתה רוצה לכבד את הכללים. במועדון עם פרופיל כזה, הסיטואציה מורכבת יותר. אנחנו צריכים להיות ריאליים. אני יודע איפה השחקנים הטובים בעולם נמצאים ויכול להרכיב רשימה של הטובים ביותר לפי עמדה. הכי חשוב שנהיה מציאותיים וננתח את ההזדמנויות בשוק ההעברות. אני יודע מה אנחנו צריכים ואיך לעשות את זה".

על העבודה בטוטנהאם הוסיף המאמן: "המועדון מכיר אותי יותר טוב מבעבר, רק הבעלים דניאל לוי יכול להעיד, אבל קל מאוד לעבוד אותי. יש לי ראש פתוח, אני פרגמטי, אוהב לתת דין וחשבון למועדון ולתכנן את העתיד, כך שדי קל לעבוד איתי. אני חושב שאנחנו בסדר כי אנחנו מבינים האחד את השני". המשחק הקרוב של התרנגולים ייערך מחר, כאשר לסטר סיטי תגיע לביקור בצפון לונדון (ראשון, שידור ישיר בספורט2 החל מ-17:50).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי