חמד וצ'רלטון התקרבו לירידה, 3:5 אדיר לפולהאם על וונסדיי

הישראלי לא שותף ב-2:2 של קבוצתו נגד וויגאן וראה את לוטון מנצחת בצורה דרמטית את האל סיטי ומשווה את מאזן הנקודות לאדומים מלונדון. ברנטפורד פספסה את המקום השני, הקוטג'ס שמרו לעצמם סיכוי לעלות ישירות

(גודל טקסט)

המחזור ה-45 והלפני אחרון בליגת המשנה באנגליה הושלם הערב (שבת) עם בשורה שלילית מאוד עבור הנציג היחידי של ישראל תומר חמד בצ'מפיונשיפ, לאחר שצ'רלטון שלו פעם נוספת לא ניצחה והתקרבה משמעותית לירידת ליגת במחזור הבא. ברנטפורד הפסידה אצל סטוק סיטי ופספסה הזדמנות לעלות למקום השני בטבלה. פולהאם שמרה לעצמה סיכוי לעלות ישירות לפרמיירליג עם 3:5 נהדר על שפילד וונסדיי

צ'רלטון – וויגאן 2:2

קבוצתו של חמד נמצאת במומנטום שלילי מאוד במשחקים האחרונים והערב היא הסתבכה בגדול בתחתית. חלוץ נבחרת ישראל נותר על הספסל של מאמנו לי בויאר במהלך כל המשחק, וראה את קבוצתו חוזרת פעמיים מפיגור אך שוב לא מצליחה לרשום ניצחון. וויגאן עלתה ליתרון בדקה התשיעית עם שער ג'מאל לוו, אבל שתי דקות לאחר מכן אלפי דוטי איזן עבור צ'רלטון. בדקה ה-40 קיירן דוול כבש שוב לטובת המאחרת אך בתוספת הזמן של המשחק מקאולי בון דאג לחלוקת הנקודות, אשר סיבכה משמעותית את צ'רלטון בעקבות הניצחון של לוטון נגד האל.

תומר חמד | Anthony Devlin/EMPICS/PA Images via Getty Images

פולהאם – שפילד וונסדיי 3:5

לאחר שצפתה באיבוד הנקודות של ברנטפורד מקודם יותר, פלוהאם ידעה שזו ההזדמנות שלה לצמק את פער שלוש הנקודות ממנה ולהכניס הרבה מאוד דרמה למחזור האחרון בליגת המשנה. הקבוצה של סקוט פארקר הסתפקה במחצית ראשונה נהדרת נגד וונסדיי, שמצידה סיימה את העונה שלה. זה התחיל בדקה ה-11 עם שער ניסקנס קבאנו, כאשר עד הירידה להפסקה אלכסנדר מיטרוביץ' הסרבי השלים צמד.

בדקה ה-50 שפילד צימקה מכדור עונשין של אטדה נוהיו, אבל קבאנו השלים צמד משלו במשחק. בדקה ה-78 ג'ייקוב מרפי צימק שוב עבור שפילד, ובדקה ה-89 נוהיו כבר קבע 4:3 דרמטי. פולהאם שמה סוף לרעיונות הקאמבק עם שער של בובי ריד בתוספת הזמן.

סטוק סיטי – ברנטפורד 0:1

ברנטפורד פספסה בגדול את ההזדמנות הגדולה שהיא קיבלה. הקבוצה מלונדון הייתה יכולה לטפס בסוף המחזור למקום השני בטבלה, זאת לאחר ההפסד אמש של ווסט ברומיץ', אך ה"דבורים" רשמו גם הפ הפסד מתסכל מאוד אצל סטוק סיטי. לי גרגורי היה האיש שאחראי לתוצאת המשחק כאשר הוא כבש את שערו הראשון מאז חודש ינואר בדקה ה-38 של ההתמודדות.

האל סיטי – לוטון 1:0

התחתית הבוערת בצ'מפיונשיפ קיבלה הערב תפנית משמעותית לאחר שהאל סיטי מהמקום ה-22 אירחה את לוטון המדורגת מקום אחת מתחת. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במהלכו, אך האורחת בהחלט הייתה נחושה יותר לניצחון, שהושג בדקה ה-85 משער קאזנגה לואה-לואה, אשר גרם לכך שלוטון וצ'רלטון מחזיקות במאזן נקודות זהה.

תוצאות נוספות

סוונסי – בריסטול סיטי 0:1

ק.פ.ר – מילוול 3:4

פרסטון – ברמינגהאם 0:2

מידלסבורו – קארדיף 3:1

בלקבורן – רדינג 3:4

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי