העברות: גצה בדרך לספרד, לאוטרו מרטינס מחכה לברצלונה

מריו גצה
מריו גצה | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הקשר שעזב את דורטמונד לא מעוניין להישאר בגרמניה ועשוי לעבור לסביליה, כוכב אינטר יסרב למנצ'סטר סיטי ולהארכת חוזה באינטר. וגם: חברו הטוב של מאנה יצטרף אליו בליברפול?

(גודל טקסט)

שמועות (19.7.2020)

* לפי "אס", לאוטרו מרטינס מתכוון לסרב להצעת מנצ'סטר סיטי, אם תגיע כזו, אבל גם יבהיר לאינטר כי אין בכוונתו להאריך את החוזה שיסתיים בקיץ 2023 – הכל במטרה לחתום בברצלונה בשנה הבאה.

* אינטר יצאה מהמירוץ לרכישת חלוץ פיורנטינה פדריקו קייזה, כך לטענת "לה נאציונה". החלוץ בן ה-22 מעורר עניין רב וכעת המועמדת המובילה לצרפו נחשבת יובנטוס, שעשויה לעמוד בתג המחיר שלו – 50 מיליון יורו.

* בצרפת משוכנעים שמדובר בעניין של זמן עד שמונאקו תכריז רשמית על ניקו קובאץ', אקס באיירן מינכן, כמאמנה החדש.

* העלייה המטאורית של מייסון גרינווד בן ה-18 צפויה להוביל לכך שהוא יחדש את חוזהו בפעם השנייה תוך שנה. הכוכב הצעיר של מנצ'סטר יונייטד חתם על חוזה לפני תשעה חודשים בלבד, אולם צפוי כעת לחתום פעם נוספת וישתכר כ-40 אלף ליש"ט בשבוע.

מייסון גרינווד | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

* ספק אם צריך להתייחס לדיווח הנ"ל ברצינות, אולם לטענת "סאנדיי טיימס", מנצ'סטר סיטי מתכוונת להפוך את חוסה חימנס מאתלטיקו מדריד לבלם היקר בעולם. הסיטיזנס, לפי הדיווח כאמור, שוקלים לרכוש את שחקן ההגנה של הקולצ'ונרוס תמורת 109 מיליון ליש"ט, גובה סעיף השחרור שלו.

* מריו גצה, שנפרד מדורטמונד לאחרונה, נחשב מועמד מוביל לסביליה. הקשר הגרמני לא מתכוון להישאר בבונדסליגה ונחשב למועמד גם למונאקו ולפיורנטינה.

* ב"מירור" האנגלי דווח כי ליברפול מעוניינת בקשר הכנף של ווטפורד, איסמעילה סאר. שחקן נבחרת סנגל הצטרף לצרעות רק באוגוסט האחרון תמורת 30 מיליון יורו מניס, אולם התקשה להשתלב ואם הקבוצה תרד ליגה הוא לא יישאר. בליברפול, כידוע, משחק הכוכב הכי גדול של סנגל – סאדיו מאנה.

איסמעילה סאר
איסמעילה סאר | Michael Regan/Getty Images

* ארסנל עשויה להשקיע 40 מיליון ליש"ט ברכישת הכוכב העולה של ספורטינג ליסבון, שחקן נבחרת פורטוגל עד גיל 17 ז'ואלסון פרננדש שהוזכר כמועמד גם לברצלונה וליובנטוס.

* ויאריאל אישרה שסנטי קסורלה לא יאריך את חוזהו במועדון ויעזוב. על פי כל הפרסומים, הקשר בן ה-35 יעזוב לקטאר ושם יצטרף לצ'אבי בחוזה עתק. באנגליה, מנגד, דווח שהוא עשוי לשוב לארסנל בתפקיד מקצועי לצדו של מיקל ארטטה.

* שחקן נוסף שצפוי לעזוב בקרוב את אירופה הוא דייגו פרוטי, קשר רומא שנמצא על סף סיכום בקבוצת א-שבאב הסעודית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי