צמד נוסף להארי קיין, טוטנהאם הביסה 0:3 את לסטר

החלוץ כבש את שערו הרביעי בשני המשחקים האחרונים, הודות לשני בישולים של מורה. עוד קודם לכן ג'סטין הבקיע גול עצמי. השועלים עלולים לצאת מהטופ 4. בורנמות' התקרבה לירידה אחרי הפסד 2:0 לסאות'המפטון

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון של ברנלי על נוריץ', המחזור ה-37 בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד, ה-0:3 האדיר של טוטנהאם על לסטר, שעלולה לאבד את מקומה בטופ 4. לפני כן, בורנמות' התקרבה לעבר הירידה לאחר הפסד 2:0 בביתה נגד סאות'המפטון.

טוטנהאם – לסטר 0:3

המשחק בצפון לונדון היה קריטי עבור עונה של שתי הקבוצות. טוטנהאם המארחת ידעה שניצחון יעלה אותה למקום השישי באופן זמני, בעוד לסטר הייתה נואשת גם היא לניצחון כדי לשרוד בטופ 4 מחזור אחד נוסף, אך השועלים לא היו במשחק ורשמו תבוסה כואבת. טוטנהאם עלתה ליתרון מוקדם בדקה השישית, ממהלך של יונג מין סון שבעט לכיוון השער, הכדור פגע בדרך לג'יימס ג'סטין ששינה כיוון והכניס לשערו הוא.

בהמשך הצמד לואקס מורה-הארי קיין נכנס לעניינים עם בליץ מהיר שכלל שני שערים. הברזילאי מצא ברחבה את האנגלי שכבש בנגיעה בדקה ה-37 וכעבור שלוש דקות מורה מסר שוב לקיין שכבש את שערו הרביעי בשני השחקנים האחרונים עם בעיטה אדירה לחיבור. במחצית השנייה לא נכבשו שערים אבל ז'וזה מוריניו השיג את מבוקשו והעלה את התרנגולים למקום השישי. לסטר כאמור, עלולה לסיים עונה מוצלחת במיוחד מחוץ לליגת האלופות.

בורנמות' – סאות'המפטון 2:0

פגרת הקורונה פגעה קשה מאוד בבורנמות', והערב ה"דובדבנים" עשו צעד גדול מאוד לעבר ירידת ליגה במחזור הבא. מאז חזרת הליגה, הקבוצה של אדי האו הצליחה לחבר ניצחון אחד בלבד, שהגיע בעיקר בעקבות התפרקות לא ברורה של לסטר. במשחק הערב, שיכול היה להיות חבל הצלה, האדומים-שחורים נכנעו בבית לסאות'המפטון, שמצידה סיימה את העונה מבחינה קבוצתית אך עדיין רוצה שהחלוץ שלה דני אינגס יסיים כמלך השערים של הליגה.

כמו ברוב המשחקים בתקופה האחרונה של ה"קדושים", אינגס היה הראשון לכבוש כשהצליח להשתחרר מהשמירה עליו בדקה ה-41 ובעט כדור שטוח ישירות לרשת של ארון ראמסדייל. בדקה ה-59 הצמד נפגש שוב, כאשר אינגס קיבל הזדמנות להגיע ל-22 שערים העונה בליגה, הפעם מהנקודה הלבנה, אך ראמסדייל ניצל בעיטה רעה של החלוץ והדף. בתוך תוספת הזמן צ'ה אדאמס סגר סיפור עבור האורחת עם שער שני במשחק, מה שגרם למארחים לקוות כי ווטפורד לא תנצח בשני המשחקים שנותרו לה.

שחקני סאות'המפטון | WILL OLIVER/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי