מוריניו: "ללא הפציעות היינו במקום אחר", קיין המשיך במסורת

הארי קיין וז'וזה מוריניו | Photo by RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

המאמן שהוביל את טוטנהאם לארבעה ניצחונות בית רצופים: "אנחנו אחת הקבוצות שהשיגה הכי הרבה נקודות מאז הפגרה, חשוב שנשתפר". החלוץ הבקיע 16 שערים ב-14 משחקים נגד לסטר. האקס שמקבל שכר מהמועדון ויתר על מונאקו

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

במחזור ה-32 באנגליה כבר הספידו את טוטנהאם, לאחר שנכנעה 3:1 לשפילד יונייטד, צנחה למקום התשיעי בטבלה והייתה רחוקה שבע נקודות מהליגה האחירופית. אולם, הקבוצה של ז'וזה מוריניו נראית טוב בישורת האחרונה. הניצחון אתמול (ראשון) 0:3 על לסטר היה הרביעי שלה בחמישה מחזורים, ולראשונה מאז דצמבר 2018 השיגה הקבוצה ארבעה נצחונות בית רצופים. כל זה קרה על אף נתון יוצא דופן של 29.5% החזקת כדור בלבד (המספרים הכי נמוכים שלה מזה כמעט שמונה שנים). כעת, התרנגולים מחזיקים במקום השישי בטבלה ויקוו למעידה של וולבס שנמצאת שתי נקודות מתחתיהם.

מוריניו, אולי לראשונה מאז הגעתו, היה יכול לנשום לרווחה: "אני חושב שהיינו טובים. ידענו מה יעבוד עבורינו. ברנדן רוג'רס עשה עבודה מדהימה מאז שהגיע אבל כעת הוא סובל מבעיית פציעות. אני יודע את זה מצוין כי גם לי יש בעיות כאלה. לאל הפציעות ברור שסיפור העונה שלנו היה אחר". מאז הגעתו של הפורטוגלי השיגה טוטנהאם 44 נקודות. רק ליברפול (59), מנצ'סטר סיטי (50) ומנצ'סטר יונייטד (46) מקדימות אותו.

המשך העונה: "אנחנו אחת הקבוצות שהשיגה הכי הרבה נקודות מאז הקורונה. עלינו להילחם כדי סליים במקום השישי, נרצה לנצח ולקוות לטוב, שהיריבות שלנו יימעדו. חשוב לי שנשתפר לקראת העונה הבאה. את המקום השביעי נוכל להשיג ללא תלות באחרות". הספרס יגיעו לליגה האירופית גם אם יסיימו במקום השביעי – בהנחה שצ'לסי תזכה בגביע האנגלי.

שחקני טוטנהאם חוגגים | RICHARD HEATHCOTE/POOL/AFP via Getty Images

המאמן פרגן להארי קיין שכבש צמד: "קשה לי להשוות בין חלוצים, אבל אימנתי את הטובים ביותר בקבוצות השונות. קיין נפלא. כחלוץ עם התכונות שמאפיינות אותו, כמנהיג, כשחקן הקבוצה. הוא מקצוען גדול ועובד טוב מאוד. מבחינתי הוא לא יכול לשחק טוב יותר מאיך שהוא נראה. טוטנהאם ברת מזל שיש לה אותו".

קיין עצמו המשיך במסורת נגד לסטר והגיע ל-16 שערים מולה ב-14 משחקים – היריבה האהובה עליו. החלוץ אמר: "ייצבנו את הספינה, אני שמח שניצחנו היום (אתמול) ולא ספגנו, זה משחק נהדר. אני חושב שהיה למוריניו קשה בתחילת הדרך להטביע את חותמו, אבל הצלחנו לעשות את זה בשלושת המשחקים האחרונים".

בתוך כך, מאמן הספרס לשעבר מאוריסיו פוצ'טינו, שעדיין מקבל משכורת מהמועדון, בוחר בינתיים להישאר מחוסר עבודה. על פי דיווח ב'האלתלטיק' מונאקו שפיטרה אתמול (ראשון) רוברט מורנו, סימנה את הארגנטינאי כמועמד המוביל להגיע, אך פוצ'טינו סירב להצעה ולכן מונאקו פנתה מיד לאחר מכן לניקו קובאץ' – אותו מאמן שהביס את 2:7 את פוצ'טינו וטוטנהאם עם באיירן מינכן באוקטובר 2019, כזכור זו לא הייתה ההצעה הראשונה שאקס טוטנהאם דחה בתקופה האחרונה. רק לפני מספר שבועות בנפיקה חיפשה מחליף לברונו לז'ה וגם הפעם היה ברשימת המועמדים. אולם, לאחר שדחה גם את הפנייה הזאת, האלופה היוצאת בפורטוגל החזירה לשורותיה את ז'ורז'ה ז'סוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי