גווארדיולה: "פירסון עשה עבודה מדהימה, לא יודע מה קרה"

פפ גווארדיולה | Julian Finney/Getty Images

לקראת המפגש עם ווטפורד, מנג'ר סיטי התייחס למאמן הצרעות שפוטר והחמיא למנטור שלו, ביילסה: "אחד המשפיעים, מדהים שהוא יהיה בפרמיירליג". ארסנל תתארח אצל אסטון וילה, ארטטה שלח מסר לאוזיל ולגוונדוזי

(גודל טקסט)

שתיים מהקבוצות ששיחקו בחצי גמר הגביע האנגלי יחזרו מחר (שלישי) לפרמיירליג, בה נערך המחזור ה-37 השבוע. מנצ'סטר סיטי תנסה להתאושש מההדחה המאכזבת כשתתארח אצל ווטפורד שנלחמת נגד הירידה ופיטרה אתמול את המנג'ר נייג'ל פירסון. מאוחר יותר, אסטון וילה שמפגרת אחרי ווטפורד בשלוש נקודות, תארח את ארסנל שתגיע במצב רוח מצוין אחרי שעלתה לגמר הגביע.

ווטפורד – מנצ'סטר סיטי (19:50, שידור ישיר בספורט1)

התנופה של התכולים נעצרה בשבת האחרונה עם ההפסד המפתיע לארסנל, שהיווה איבוד תואר שני העונה עבור הקבוצה של פפ גווארדיולה, מה שמגביר את הלחץ על המנג'ר להצליח בליגת האלופות וכדי להגיע לגומלין מול ריאל מדריד במומנטום חיובי, סיטי חייבת לנצח מחר את הצרעות. מלבד סרחיו אגוארו הפצוע וקלאודיו בראבו שמוגדר בספק, הסיטיזנס ייהנו מסגל מלא ובהרכב צפויה להתבצע רוטציה לאור עומס המשחקים בתקופה האחרונה.

הקבוצה הלונדונית מדורגת במקום ה-17 בטבלה ויודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון תשאיר אותה בסכנת ירידה ממשית. על הקווים שלה יעמוד היידן מולינס, שהחליף באופן זמני את פירסון המפוטר ויהיה המאמן הרביעי של הקבוצה בעונה הנוכחית. חוץ מג'רארד דאולופאו ודריל יאנמאט המושבתים לטווח ארוך, בווטפורד עלול להיעדר גם הבלם טרוי דיני שהוחלף במשחק האחרון בשל פציעה בברכו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, גווארדיולה החמיא ללידס על העלייה לפרמיירליג ולמאמנה מרסלו ביילסה, שהיווה את אחד המנטורים של פפ: "לידס זו קבוצה היסטורית, יהיה טוב להגיע לאצטדיון שלהם ולשחק נגדם. הם עשו עבודה יוצאת דופן, זה לא היה קל. הם כמעט עשו זאת בשנה שעברה, לכן העלייה מראה על העקביות שלהם. ביילסה כל כך מיוחד. זה מדהים עבור הכדורגל האנגלי שהוא יהיה בפרמיירליג בעונה הבאה. הוא אחד המאמנים המשפיעים, ידע לא נמדד בכמות התארים שאתה זוכה בהם. שחקנים שופטים את המאמן לפי הידע שלו".

על פיטוריו של פירסון: "לא קל לי לדבר על זה, אני מכבד החלטות. אני רק יכול להגיד שהוא עשה עבודה מדהימה לפני הפגרה. אחר כך אני לא יודע מה קרה. אני מאחל לו את הטוב ביותר, הוא מנג'ר מנוסה".

אסטון וילה – ארסנל (22:05, שידור ישיר בספורט1)

לתותחנים יש סיכוי של 50% להעפיל לליגה האירופית דרך גמר הגביע שבו יפגשו את צ'לסי, אך גם בליגה הם עדיין לא אמרו נואש וניצחון מחר יוכל לצמק את הפער מהשישייה הראשונה בטבלה. מיקל ארטטה יחסר את ברנד לנו, גבריאל מרטינלי, קאלום צ'יימברס ופאבלו מארי הפצועים, כאשר מתאו גוונדוזי לא צפוי לקבל דקות בשל בעיות משמעת. המנג'ר צפוי להעניק מנוחה למספר שחקנים בכירים, מה שיפנה את המקום בהרכב לשחקנים כמו לוקאס טוריירה ובוקאיו סאקה, בין השאר.

ארטטה התייחס ל"נידוי" של מסוט אוזיל וגוונדוזי והשווה אותם לגרניט ג'אקה, שמעמדו היה נמוך כשהספרדי קיבל את המושכות ומאז חזר לכושר מצוין: "כל שחקן יכול לחזור לסגל בעזרת רצון ועקביות. אם תוכיח שהחלטת לעשות מה שטוב לא רק לעצמך, אלא גם למועדון, כולם יקבלו אותך בברכה. לא רק אני נותן אור ירוק, כולם צריכים לתמוך. גרניט מהווה דוגמא מצוינת לכל שחקן שנמצא בתקופה קשה".

לא עושה הנחות לאוזיל ולגוונדוזי | PAUL CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי