דיווח: העברתו של האברץ לצ'לסי נסגרה סופית

קאי האברץ | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

מעבר הענק בדרך לצאת לפועל. בגרמניה בטוחים שכל המתעניינות בכוכב לברקוזן כבר יצאו מהמירוץ, תנאיו בבלוז סוכמו וכך גם דמי ההעברה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי לא עוצרת. אחרי שהחתימה לעונה הבאה את טימו ורנר ואת חכים זייך, בגרמניה בטוחים היום (שני) שגם העברתו של קאי האברץ כבר נסגרה סופית וגם הוא ישחק בבלוז בעונה הבאה, בה הקבוצה של פרנק למפארד ללא ספק תהיה אחת המעניינות באירופה.

ב"סקיי ספורטס" הגרמני נכתב שכל המתעניינות בכוכב לברקוזן יצאו מהמירוץ. "האברץ סיכם עם צ'לסי את הכל", נכתב בדיווח, בו צוין כי כבר נסגרו פרטי החוזה, המשכורת וכל הפערים שהיו כבר הגיעו לגישור.

גם תנאי העסקה בין המועדונים ידועה. הכחולים יעבירו 80 מיליון יורו למועדון הגרמני, שעוד עשוי לזכות בבונוסים עתידיים לפי זכייה אפשרית בתארים, מספר הופעות ומספר שערים.

פרנק למפארד | Andy Rain/Pool via Getty Images

אחרי שהפרמיירליג תגיע סופית לסיומה בשבוע הבא, יטוס פטר צ'ך (שמשמש כמנהל המקצועי של צ'לסי) לגרמניה כדי לסגור את הכל פנים מול פנים, ופחות או יותר בימים אלו צפויה ההכרזה הרשמית על צירוף השחקן בן ה-21.

כחלק מהסיכום מול המועדון הלונדוני, האברץ יסיים את קמפיין הליגה האירופית יחד עם לברקוזן, שתפגוש בשמינית הגמר של המפעל את ריינג'רס. החלוץ הצעיר סיפק העונה 17 שערים ותשעה בישולים בכל המסגרות, ובנוסף ערך כבר שבע הופעות בנבחרת גרמניה בהן כבש שער אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי