משפחות השחקנים יגיעו לטקס ההכתרה של ליברפול

אוהדי ליברפול | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

המייטירדס יניפו את גביע האליפות אחרי המשחק נגד צ'לסי (רביעי, 22:00 בספורט1), הקפטן ג'ורדן הנדרסון במסר לאוהדים: "עדיין נוכל להפוך את הרגע הזה למרגש". קאנטה ייעדר אצל הבלוז, פוליסיק צפוי לפתוח

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

במשך שבועות רבים, למעשה מתחילת שנת 2020, היה ברור שליברפול תזכה באליפות אנגליה בפעם הראשונה מזה 30 שנה לאור פער היסטורי בפסגה, אלא שאז פרצה מגפת הקורונה, החלו דיונים אם כלל לחדש את הליגה והחשש בליברפול היה כבד עד מאוד. לשמחת האדומים ולשמחת כולנו, הספורט חזר, הליגות שבו לפעילות ובמהלך החודש שעבר הבטיחו יורגן קלופ ושחקניו את הזכייה ההיסטורית – האליפות הראשונה של ליברפול בעידן הפרמיירליג.

מחר (רביעי, החל מ-22:00 בספורט1) גם ייערך טקס ההכתרה המרגש לו חיכו עשרות שנים באנפילד, לאחר המשחק הביתי נגד צ'לסי שעוד נאבקת על הבטחת מקומה בטופ 4 ובליגת האלופות בעונה הבאה. הבמה תוצב לייד יציע "הקופ" המפורסם של האוהדים השרופים של ליברפול, שכמובן לא יזכו לקחת חלק והתבקשו להישאר בבתים.

ליברפול, כידוע, לא הצליחה לנצח את שני משחקיה האחרונים בליגה – סיימה ב-1:1 נגד ברנלי והפסידה 2:1 לארסנל – וכך איבדה את הסיכוי לשבור את שיא הנקודות לעונה (100) ואת שיא הניצחונות ששיך גם כן למנצ'סטר סיטי (32). עם זאת, מחר תהיה להם מוטיבציה רבה לשוב למסלול הניצחונות על חשבון הבלוז, כי במשחק יישבו ביציעים לא רק אנשי הקבוצות ועיתונאים, אלא גם משפחות השחקנים שקיבלו אישור מיוחד להגיע כדי להיות נוכחים בטקס הנפת גביע האליפות.

עוד לפני מסיבת העיתונאים של יורגן קלופ, הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שנפצע ולא ישוב לשחק העונה, העביר מסר לאוהדים: "האוהדים שלנו הם חלק משמעותי באליפות, בלעדיהם זה לא היה אותו המועדון. שיחה עם כל אחד בעולם על ליברפול מתגלגלת לשיח על הקהל, זה מועדון מאוד אמוציונלי ואין לנו שום סיבה להתבייש בכך. זה מוביל ללחץ, כן, אבל זה גם אומר שכל דבר שאנחנו עושים הוא משמעותי וחשוב. זה מאכזב שאתם לא תהיו איתנו שם, אבל אנחנו עדיין נוכל להפוך את הרגע הזה לחוויה מרגשת".

קלופ במסיבת העיתונאים כבר מצא את עצמו מתייחס לעונה הבאה והשיב על סוגיית הרכש: "אני מרוצה מהסגל שלי. גם בשנה שעברה אמרו לנו להחתים את ההוא וההוא – וזה לא שאנחנו לא רוצים להתחזק, אלא שאנחנו מנסים לקבל את ההחלטות הנכונות ועכשיו גם הגיעה הקורונה והסיטואציה לא השתנתה לטובה. בשנה שעברה הגענו ל-97 נקודות, אז את מי נצרף בשביל להשתפר בנקודה? העניין הוא לא לבזבז כסף, אלא לבנות את הקבוצה הנכונה. אנחנו נקנה שחקנים אם יהיה לנו את הכסף עבורם ואת הצורך, אבל אם לא נמצא מישהו מתאים אז לא נקנה. זה לא תירוץ".

על חגיגות האליפות הוסיף: "אנחנו נערוך מצעד אליפות ברגע שהמצב יאפשר. עברו שלושה חודשים (מאז פרוץ המגפה) וזה עדיין לא הזמן המתאים לכך ואנחנו צריכים לעשות את הדברים בצורה הנכונה. זה אתגר שאנחנו ניצבים בפניו, אבל היו אתגרים גדולים יותר. האליפות הזו היא בשביל האוהדים שלנו וזכינו בה עוד לפני הסגר והשבתת הליגה, כבר אז היינו אחרי קו הסיום ואני מאושר מכך".

יורגן קלופ | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images

צ'לסי, כידוע, ניצחה שלשום 1:3 מרשים את מנצ'סטר יונייטד בחצי גמר הגביע האנגלי, אבל היא ממש לא יכולה להרשות לעצמה להרפות בליגה. החבורה של פרנק למפארד במקום השלישי עם 63 נקודות, אך לסטר הרביעית, שכבר שיחקה המחזור, עם 62 נקודות ומנצ'סטר יונייטד שתשחק מחר נגד ווסטהאם (20:00 בספורט1) עם 62 גם כן, כך שמשלוש אחת תישאר מחוץ לליגת האלופות.

אנגולו קאנטה הפצוע ייעדר גם מחר מסגל הבלוז, אולם להרכב של פרנק למפארד נראה כי ישוב כריסטיאן פווליסיק, שבעקבות פציעה קלה ישב על הספסל וכלל לא שותף נגד השדים האדומים בתחילת השבוע. כאמור שצ'לסי תלויה בעצמה בכל הנוגע לליגת האלופות, בזכות ה-3:0 שחטפה לסטר מטוטנהאם שלשום, אך במחזור הסיום מצפה לה משחק בית קשה נגד וולבס, קבוצה נוספת שנלחמת על הבטחת המקום באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי