ווסט ברומיץ' עלתה לפרמיירליג, צ'רלטון וחמד ירדו לליגה השלישית

שחקני ווסט ברומיץ' | Shaun Botterill/Getty Images

2:2 מול ק.פ.ר הספיק לקבוצה של ביליץ' לשוב לליגה הבכירה אחרי שתי עונות, ברנטפורד לעומתה תשחק בפלייאוף בשל 2:1 לבארנסלי. הישראלי לא שותף בתבוסה 4:0 של האדומים ללידס, לוטון ובארנסלי שרדו, סוונסי בפלייאוף

(גודל טקסט)

רגע לפני משחקי הפלייאוף המסורתיים, נערך הערב (רביעי) מחזור הסיום של הצ'מפיונשיפ וכצפוי הוא סיפק לנו דרמות רבות.  ווסט ברומיץ' הבטיחה את המקום השני ותעלה ביחד עם לידס לפמריירליג, בזכות 2:2 על ק.פ.ר, בעוד יריבה הישירה ברנטפורד רשמה הפסד מפתיע של 2:1 מול בארנסלי והיא תשחק בפלייאוף יחד עם סוונסי שעלתה ברגע האחרון למקום השישי במקום נוטיגנהאם עם 1:4 ענק על רדינג. בתחתית קבוצתו של תומר חמד צ'רלטון, שעלתה רק לפני שנה לליגת המשנה, תשוב לליגה השלישית לאחר תבוסה כואבת של 4:0 ללידס. לעומתה לוטון שרדה לאחר ניצחון 2:3 על בלקבורן. בארנסלי כאמור שהשיגה ניצחון מפתיע שרדה גם היא בליגת המשנה לאור הפחתת הנקודות של וויגאן. צפו בכל השערים מהמחזור הדרמטי:

לידס – צ'רלטון 0:4

איזו עונה עגומה לתומר חמד. החלוץ הישראלי לא תיאר לעצמו בחלומות הכי גרועים שלו שכך תיראה ענותו הראשונה בצ'רלטון. הערב הוא סיים שנה שלמה ללא שער, שהסתיימה בירידת ליגה. האדומים מלונדון החלו את המחזור מעל הקו האדום, אבל לידס שהבטיחה את עלייתה לפרמיירליג לא ריחמה עליה ולוטון ניצלה זאת עם 2:3 את בלקברן וחלפה על פניה. עבור המארחת כבשו בן וויט, סטיוארט דאלאס, טיילר רוברטס וג'יימי שקלטון. חמד שישב על הספסל, לא שותף.

ווסט ברומיץ' – קווינס פארק ריינג'רס 2:2

ה"באגיס" חזרו לפרמיירליג אחרי שנתיים בליגת המשנה, למרות שלא הצליחו לגבור על הקבוצה בה שיחק תומר חמד אשתקד, הודות לכך שברנטפורד לא ניצחה אף היא במשחק המקביל. ראיין מאנינג העלה את ק.פ.ר ליתרון בדקה ה-34, קאלום רובינסון בישל לגריידי דיאנגנה שהשווה אחרי 10 דקות ובדקה ה-50 רובינסון כבש בעצמו, כדי להשלים מהפך. אברצ'י אזה החזיר את האורחת למשחק בדקה ה-61 וקבע את התוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום.

ברנטפורד – בארנסלי 2:1

לפני שריקת הפתיחה למארחת עדיין היה סיכוי לטפס למקום השני ולעלות לפרמיירליג, אך היא לא ידעה לנצל את המעידה של ווסט ברומיץ' ונכנעה לקבוצת התחתית. בארנסלי סיימה את העונה מתחת לקו האדום, אך נכון לעכשיו היא נשארת בצ'מפיונשיפ בשל עונש ההפחתה של 12 נקודות אשר ספגה וויגאן, שאמורה לרדת לליגה השלישית אם הערעור שלה לא יתקבל. קאלום סטיילס כבש את השער הראשון של ברנסלי בדקה ה-41, ג'וש דה סילבה איזן  בדקה ה-73 וקלארק אודואור העניק לאורחת את הניצחון בדקה ה-91.

תוצאות נוספות

בירמינגהאם – דרבי 3:1

ברנפורד – בארנסלי 2:1

בריסטול – פרסטון 1:1

קארדיף – האל 0:3

לוטון – בלקבורן 2:3

מילוול – האדרספילד 1:4

נוטיגהאם פורסט – סטוק 1:4

רדינג – סוונסי 4:1

שפילד וונסדיי – מידלסברו 2:1

וויגאן – פולהאם 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי