העיתונאים בחרו: ג'ורדן הנדרסון שחקן העונה בפרמיירליג

ג'ורדן הנדרסון | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

לאחר שהפך לקפטן הראשון של ליברפול שמניף את גביע הפרמיירליג, הקשר בן ה-30 זכה לכבוד גם מהתקשורת: "אסיר תודה על הבחירה, אבל לא מרגיש שאני צריך לקבל תואר כזה אישי, כל חבריי הנוכחיים לקבוצה ראויים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כמיטב המסורת בכדורגל האנגלי, היום (שישי) פורסם שמו של הזוכה בתואר שחקן העונה בפרמיירליג של העיתונאים, כאשר קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון זכה לכבוד הגדול.

הקפטן בן ה-30 הניף בעונה שעברה את גביע ליגת האלופות ובמהלך העונה הנוכחית גם את אליפות העולם למועדונים, אך במרסיסייד חיכו שלושה עשורים לאליפות אנגליה. "רוצה לומר קודם כל תודה לכל מי שהצביע עבורי" אמר הנדרסון מיד לאחר הזכייה, בה קיבל יותר מרבע מסך כל הקולות וניצח שחקנים כמו קווין דה בריינה, סאדיו מאנה ומרקוס רשפורד.

"צריך רק להסתכל על כל מי שזכה בזה בעבר, כמו סטיבן ג'רארד, לואיס סוארס ומוחמד סלאח. זכיתי לשחק איתם בליברפול ולכן אני מבין כמה התואר הזה יוקרתי. אני אסיר תודה על הבחירה בי אך אני לא מרגיש שאני צריך לקבל תואר כזה אישי".

מוחמד סלאח, ג'ורדן הנדרסון
מוחמד סלאח, ג'ורדן הנדרסון | Jan Kruger/Getty Images

הקפטן סיכם: "בכל הקריירה שלי לא הרגשתי שזכיתי במשהו רק בזכות עצמי. אני חייב הרבה מאוד לכל מיני אנשים, אבל הכי הרבה לחברי הקבוצה הנוכחיים שלי שהיו פשוט מדהימים ומגיע להם בדיוק כמוני. זה לא רק המשחקים שיצרו כותרות בכל מקום, אלא כל יום ויום באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי