מחלישה את יריבתה: יונייטד מסרבת להאריך את השאלתו של סאנצ'ס

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Emilio Andreoli/Getty Images

אינטר מעוניינת שהצ'יליאני יישאר עד סוף אוגוסט כדי שייקח חלק בליגה האירופית, אך השדים האדומים יודעים שהאיטלקים מהווים יריבה ישירה על התואר והכוכב עשוי לחזור בקרוב לאנגליה

(גודל טקסט)

כל האמצעים כשרים בזמן קרב. זה מה שמנחה את מנצ'סטר ינייטד בסוף העונה הנוכחית, כאשר בתקשורת האנגלית דווח היום (שבת) שהנהלת המועדון דחתה הצעה מאינטר, שרצתה להאריך את השאלתו של אלכסיס סאנצ'ס עד סיוצה של הליגה האירופית באוגוסט.

הסיבה לכך היא בשל העובדה שכמו הנראזורי, גם השדים האדומים ישחקו במפעל האירופי השני בחשיבותו והם מעוניינים להחליש את הקבוצה של אנטוניו קונטה, אותה הם עשויים לפגוש בהמשך הדרך. אולה גונאר סולשיאר יודע כי אם הוא לא יבטיח דרך הליגה את מקומה של יונייטד בליגת האלופות בעונה הבאה, זכייה בליגה האירופית יכולה להקנות לו את המקום ואינטר היא אחת הקבוצות שמאיימת על כך.

אסור לשכוח את הרצון הגדול של מנצ'סטר יונייטד למכור את סאנצ'ס במהלך הקיץ, אך המשכורת הגדולה שלו הערימה קשיים רבים על עסקה אפשרית. במהלך העונה באיטליה הצ'יליאני התמודד עם פציעות רבות, אך חזר מפגרת הקורונה בכושר טוב ונראה שקונטה צריך אותו בשביל המשחקים באירופה.

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס. חתם עד 2023 | Emilio Andreoli/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי