ווטפורד ובורנמות' ירדו ליגה. סיטי דרסה 0:5 את נוריץ'

שחקני ווטפורד מאוכזבים
שחקני ווטפורד | Rui Vieira/Pool via Getty Images

הצרעות הפסידה 3:2 לארסנל ושלימה את המחיר, לאובאמיאנג כיכב עם צמד וכבש מספרת אדירה. גם הדובדבנים לא שרדו בפרמיירליג למרות ניצחון על אברטון, בשל התיקו של וילה ששרדה. דה בריינה השווה את שיא הבישולים

(גודל טקסט)

המחזור ה-38 והאחרון של הפרמיירליג הסתיים הערב (ראשון) ואיתה גם עונת 2019/20. במקביל למשחקי ההכרעה על שני הכרטיסים הנותרים לליגת האלופות, קיבלנו גם מפגשים דרמטיים לא פחות בתחתית. ווטפורד ובנורנמות' הצטרפו לנוריץ' וירדו לליגת המשנה, לאחר שהצרעות הפסידו 3:2 לארסנל ואילו הדובדבנים ניצחו 1:3 את אברטון, אך אסטון וילה השיגה את התיקו לו הייתה זקוקה ונפרדה ב-1:1 מול ווסטהאם. במשחקים נוספים מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:5 את נוריץ' והאלופה ליברפול הגיעה ל-99 נקודות בזכות 1:3 על ניוקאסל.

ארסנל – ווטפורד 2:3

הצרעות שהתחילו את המחזור מתחת לקו האדום, קיוו לעשות סנסציה מול התותחנים ולשרוד בליגה תחת המאמן הזמני היידן מולינס, אך המארחת לא הייתה מוכנה לעשות חשבון והובילה 0:3 אחרי 33 דקות. בדקה החמישית כאשר פייר-אמריק אובאמיאנג דייק מהנקודה הלבנה, וכעבור 19 דקות בישל לקיראן טיירני, אך הדובדבן שבקפצת היה בדקה ה-33 לאחר שהסקוטי החזיר בישול לגאבוני שהשלים צמד עם מספרת אדירה. הצרעות לא אמרו נואש וצימקו ל-3:2 לאחר פנדל של טרוי דיני (43) ודחיקה מקורב של דני וולבק, אך זה לא הספיק לווטפורד שנפרדה מהפרמיירליג אחרי חמש עונות.

אברטון – בורנמות' 3:1

הקבוצה של אדי האו השיגה ניצחון אחרי שני הפסדים רצופים, אבל בשל התיקו של אסטון וילה היא לא הצליחה לשרוד בליגה הראשונה. ג'ושוע קינג העלה את הדובדבנים ליתרון בדקה ה-13 מפנדל, מויזה קן איזן זמנית בדקה ה-41, אך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה דומיניק סולנקה החזיר את היתרון לבורנמות' ובדקה ה-80 ג'וניור סטניסלס הבטיח ניצחון עצוב במיוחד.

ווסטהאם – אסטון וילה 1:1

אסטון וילה היא ללא ספק המרוויחה הגדולה של הערב אחרי ששרדה עונה נוספת בפרמיירליג הודות לתיקו באצטדיון האולימפי בלונדון. ג'ק גריליש עוד העלה את המארחת ליתרון מאוחר בדקה ה-84,  אנדריי ירמולנקו איזן כעבור שתי דקות, אך נראה שזה לא יותר מדי הפריע לעולה החדשה ששרדה עוד עונה בליגה.

מנצ'סטר סיטי – נוריץ' – 0:5

סיטי נקמה בנועלת הטבלה על ההפסד המפתיע בסיבוב הקודם, אך גולת הכותרות שייכת לקווין דה בריינה שהגיע ל-20 בישולים בפרמיירליג והשווה את שיאו המיתולוגי של תיירי הנרי מ-2003 והוסיף עוד שני שערים נהדרים. עוד כבשו – גבריאל ז'סוס, ראחים סטאלינג וריאד מאחרז.

ניוקאסל – ליברפול 3:1 (לצפייה בתקציר)

הקבוצה של יורגן קלופ הגיעה ל-99 נקודות והפכה לקבוצה השנייה הכי מצליחה בתולדות הפרמיירליג לאחר מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה בעונת 2017/18. דווקא המארחת עלתה ליתרון אחרי 50 שניות משער של דווייט גייל, אך וירג'יל ואן דייק איזן בראשו בדקה ה-38. במחצית השנייה המהפך הושלם לאחר בעיטה מרחוק של דיבוק אוריגי (59), סאדיו מאנה הנפלא נעל עונה היסטורית בדקה ה-89.

תוצאות נוספות

ברנלי – ברייטון 2:1

סאות'המפטון – שפילד יונייטד 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי