על שמו של אלכס פרגוסון: יורגן קלופ נבחר למאמן העונה באנגליה

יורגן קלופ | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

בעקבות עונה אדירה שהסתיימה באליפות היסטורית, המנג'ר הגרמני נבחר לראשונה למאמן השנה של איגוד המאמנים. המנג'ר האגדי של יונייטד בירך: " אסלח לך על כך שהתקשרת אלי ב-3:30 בבוקר כדי לומר לי שזכיתם"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

לאור העונה ההיסטורית של ליברפול בפרמיירליג, אין זה מפתיע שהתארים האישיים בממלכה מגיעים לכיוון האלופה הטרייה, אך כל אירוע כזה נחשב ליום חג עבור האוהדים. אמש (שני) זכה המאמן הגרמני יורגן קלופ בתואר מאמן השנה באנגליה של איגוד המאמנים על שמו של סר אלכס פרגוסון וכך הצטרף לשמות אגדיים כמו בובי פייזלי וביל שנקלי.

קלופ אמר: "זה כבוד גדול לזכות בפרס שרשום על שמו של אדם כל כך נהדר שאני מעריץ. זה הפרס עצמו מיוחד מאוד כי הוא מחולק על ידי המאמנים בליגה. מגרש להיות בחברתם של מאמנים שנבחרו בתואר כמו בובי פייזלי, ביל שנקלי סר קני דלגליש, ובשנים האחרונות, ברנדן רודג'רס. כל מה שהשגנו העונה היה בזכות צוות האימון שלנו, בזכותו נהפכנו לחבורה מיוחדת".

המנג'ר האגדי של מנצ'סטר יונייטד שהפרס קרוי על שמו, אלכס פרגוסון, בירך את קלופ: "מזל טוב יורגן! עשית עבודה פנטסטית. מגיע לך לזכות בפרס. האישיות שלך עוברת דרך כל המועדון ורמת הביצועים שלך ושל הקבוצה הייתה יוצאת מן הכלל ואני אסלח לך על כך שהתקשרת אלי ב-3:30 בבוקר כדי לומר לי שזכיתם בליגה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי