צ'לסי מחפשת שוער: המועמדים של פרנק למפארד

פרנק למפארד | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

לפי דיווחים באנגליה, המאמן "לא חושב שלקפה יש עתיד כשוער הבכיר של הקבוצה" והוא מחפש איש חדש אל בין הקורות. אובלק, אוננה ופופ המועמדים המועדפים

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי מחפשת שוער. שנתיים אחרי שהקבוצה רכשה את קפה אריסבלאגה והפכה אותו לשוער היקר בהיסטוריה, המועדון רוצה להיפרד ממנו אחרי עונה בינונית מינוס. המאמן פרנק למפארד לא חושב שלספרדי יש עתיד בטווח הרחוק כשוער הבכיר של הבלוז, כך לפי הדיווחים באנגליה.

קפה מעורר עניין במולדתו וצ'לסי תקווה להחזיר כמה שיותר מהסכום שהשקיעה עליו – 80 מיליון יורו. הקבוצה ספגה העונה 54 שערי ליגה – הכי הרבה בעשרת הקבוצות הראשונות בטבלה. שלושת המועמדים אל בין הקורות הם יאן אובלק, אנדרה אוננה וניק פופ.

אתלטיקו מדריד הודיעה שאובלק לא למכירה, כך שאם צ'לסי תבחר בו היא תצטרך לשלם את סעיף השחרור שלו העומד על 110 מיליון ליש"ט. הדבר יהיה לא פשוט, שכן המועדון כבר הוציא לא מעט כסף הקיץ עם רכישתם של חכים זייך וטימו ורנר, כשגם קאי האברץ צפוי לחתום בקרוב.

יאן אובלק
יאן אובלק | Gettyimages

אוננה מאייאקס הוא אופציה זולה יותר. השוער בן ה-24 מעוניין להגיע לפרמיירליג וקבוצתו תשמע הצעות עליו. הקמרוני ביסס את עצמו בשנתיים האחרונות כאחד המובילים באירופה.

פופ בן ה-28, שוערה של ברנלי, סיפק עונה מצוינת בה שמר 15 פעמים של שער נקי והוא אחד המועמדים המובילים לפתוח בין הקורות בנבחרת אנגליה במשחקים הקרובים.

בינתיים, לצ'לסי מחכה ביום שבת קרב ענק במסגרת גמר הגביע מול ארסנל (19:20, שידור ישיר בספורט1) ומי שצפוי לפתוח בשער הוא השוער השני, ווילי קבאז'רו. הארגנטינאי פתח בכל משחקי הגביע עד כה ואמור לקבל קרדיט לפני קפה.

קפה אריסבלאגה
קפה אריסבלאגה | Shaun Botterill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי