צ'ילוול פנה לראשי לסטר: "רוצה לעבור לצ'לסי"

בן צ'ילוול | Malcolm Couzens/Getty Images

המגן השמאלי בן ה-23 של השועלים הבהיר שהוא רוצה להצטרף לקבוצה של פרנק למפארד. אחת הסיבות היא שהוא שואף להיות שחקן הרכב בנבחרת אנגליה ביורו שייערך בקיץ הבא

קבוצות: צ'לסי לסטר
(גודל טקסט)

האם צ'לסי בדרך להחתמה נוספת? לאחר שנתיים של פייר-פליי, הקבוצה של פרנק למפארד היא אולי הפעילה ביותר עד כה באירופה מבחינת החתמות משמעותיות ופיזור כספים, אחרי שצירפה רשמית את חכים זייך וטימו ורנר. כמו כן, ע"פ הדיווחים, גם קאי האברץ מלברקוזן בדרך.

שתי עמדות נוספות שפרנק למפארד רוצה להתחזק בהן הן בעמדת השוער ובעמדת המגן השמאלי, אליה ייתכן כי נמצא פתרון. ידוע כבר זמן מה שהקבוצה מעוניינת בבן צ'ילוול מלסטר, אך קבוצתו דרשה סכום גבוה מאוד תמורתו. כעת, דברים עשויים להשתנות וגם המחיר אמור לרדת בעקבות המשבר הכלכלי שהגיע עם הקורונה.

על פי דיווח ב"מירור", השחקן בן ה-23 פנה לראשי לסטר והודיע להם שהוא מעוניין לעזוב לצ'לסי. בפרסום נכתב כי צ'ילוול רואה את העתיד שלו בשנים הקרובות במדי הבלוז, גם בגלל שהוא רוצה להיות המגן השמאלי המוביל של נבחרת אנגליה ביורו שייערך בקיץ הבא.

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Ian MacNicol/Getty Images

לשחקן, תוצר מחלקת הנוער של לסטר, 11 הופעתו במדי נבחרת "שלושת האריות" ועזיבה אפשרית שלו תהיה מכה לברנדן רוג'רס, אבל לחלוטין לא הפתעה. אגב, לאחרונה המאמן אמר שהוא "רגוע" לגבי עתידו של צ'ילוול, אך זו בדיוק אותה מילה בה השתמש בקיץ הקודם בהקשר של הארי מגווייר, שבסופו של דבר עבר למנצ'סטר יונייטד.

עם זאת, בדיווח נכתב שכסף זו לא הבעיה של הבעלים של לסטר והם לא ימכרו את צ'ילוול בכל מחיר לצ'לסי. המגן השמאלי פספס את חמשת מחזורי הסיום של העונה בעקבות פציעה ובסך הכל ב-2019/20 רשם 27 הופעות פרמיירליג, בהן כבש שלושה שערים ובישל שלושה נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי