דיווח: איביץ' ייפגש עם ראשי ווטפורד באיטליה

ולדימיר איביץ' | דני מרון

בממלכה הבריטית טוענים: אקס מכבי תל אביב וקלוד פואל סומנו כמועמדים המובילים לאימון הקבוצה שירדה לצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)

האם ולדימיר איביץ' בדרך לווטפורד? לאחר הדיווח אמש לפיו הצרעות יפנו לאקס מכבי תל אביב, היום כלי התקשורת בממלכה לקחו את הנושא צעד קדימה ועל פי הדיווחים, ראשי ווטפורד כבר פתחו בשיחות ראשוניות עם נציגיו של הסרבי וייפגשו עימו באיטליה בימים הקרובים.

המאמן שעזזב את מכבי תל אביב בתום החוזה שלו לאחר שנתיים מוצלחות בתפקיד בהן הוביל את הצהובים לשתי אליפויות, גביע הטוטו, אלוף האלופים והישגים היסטוריים, סומן כמועמד המוביל לתפקיד יחד עם קלאוד פואל, מאמן לסטר לשעבר שמאמן כיום את סט אטיין. לפי "האתלטיק", גם ג'רארד שטרובר האוסטרי, מאמנו של שון וייסמן בוולפסברגר עד אמצע העונה האחרונה ולפני שעבר לברנסלי, בין המועמדים המובילים.

איביץ' מעורר עניין בעיקר בעקבות הרזומה המרשים שלו והחוזה היחסית צנוע שלו בהשוואה למאמנים בעלי שם גדול יותר. ווטפורד החליפו העונה שלושה מאמנים (חאבי גרסיה, קיקה סאנצ'ס פלורס ונייג'ל פירסון) לפני שנשרו מהפרמיירליג אל הצ'מפיונשיפ בסיום. גם כריס אוטון, שאימן בעבר את ברייטון הביע עניין בתפקיד ומנהל שיחות עם בריסטול סיטי. פנייה נעשתה גם לדין הולדן.

View this post on Instagram

שנתיים של שליטה בליגה 🙌🏼

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

אם יחתום בסרביה, איביץ' לא יהיה האקס הראשון של הצהובים בווטפורד. כזכור סלבישה יוקאניביץ', אימן בעבר את הצרעות עוד לפני שהגיע לבלומפילד, והעלה את הקבוצה בעצמו מליגת המשנה לפרמיירליג, אך לא המשיך בעקבות פיצוץ במו"מ עם המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי