ארטטה: "משוכנע שאובמיאנג יאריך חוזה", למפארד: "לא שיחקנו"

מיקל ארטטה ואובמיאנג עם הגביע | Catherine Ivill/Getty Images

מאמן ארסנל התייחס לקפטן שכבש צמד: "אנחנו רוצים לבנות את הקבוצה סביבו, אני חושב שהרגעים האלה עזרו לו להבין שאנחנו בדרך הנכונה והוא חלק גדול מכך". האנגלי שהפסיד: "התחלנו טוב ואז דעכנו, נותר לי רק לצעוק"

קבוצות: צ'לסי ארסנל
(גודל טקסט)

גמר הגביע האנגלי בין ארסנל לצ'לסי והבטיח וקיים בגדול. התותחנים זכו הערב (שבת) בתואר בפעם ה-14 בתולדותיה לאחר ניצחון 1:2 על הבלוז. בזמן שפייר-אמריק אובמיאנג כבש צמד, שבר שיאים והבטיח לקבוצתו את הכרטיס לאירופה לעונה הבאה, בצד הכחול של לונדון שררה אכזבה גדולה. ברשתות החברתיות האוהדים זועמים וכתבו: "מי יניף את הגביע, אובמיאנג או אנטוני טיילור?", השופט שהרחיק את קובאצ'יץ' בצהוב שני מפוקפק, שלוש שנים אחרי שהרחיק את ויקטור מוזס בגמר הגביע נגד אותה ארסנל.

"אובמיאנג היה הקמע של ארסנל עם עוד ערב קסום בו לקח את קבוצתו מעמדת האנדרדוג לזכייה בגביע", נכתב ב-"BBC". פוליסיק זכה לשבחים מהצד המפסיד על שער נפלא אך נכתב עוד כי הקבוצה נפלה קורבן להברקות של אובמיאנג. "מספר 14 של ארסנל מבטיח לה את הגביע ה-14, עוד פרק בספר השיאים של המועדון", נכתב ב"דיילי מייל".

ארטטה המאושר, שהיה לראשון שזוכה בתואר עם ארסנל כשחקן וכמאמן, התייחס לעתידו של החלוץ: "אובמיאנג יודע מה אני חושב עליו. אני רוצה לבנות את הקבוצה סביבו, אני חושב שהוא רוצה להישאר ויוכל להאריך את חוזהו. אני חושב שהרגעים האלה יעזרו לו להבין ולהאמין שאנחנו בדרך הנכונה והוא חלק גדול מזה. הוא אהוב על כולם במועדון, אני מקווה שהוא ימשיך כאן איתנו". בהמשך נשאל האם הוא חושב שאובמיאנג יאריך חוזה ואמר: "כן, אני חושב שכן".

פייר-אמריק אובמיאנג עם הגביע | Adam Davy/PA Images via Getty Images

למפארד המאוכזב הודה: "התחלנו טוב בעשר דקות עד רבע השעה הראשונה, אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו מהנקודה הזו. היינו שאננים, החזקנו בכדור באיטיות כאילו זה טיול בפארק ואפשרנו להם להיכנס למשחק ואז היה קשה לנו לחזור. הם היו טובים מאיתנו. כל מה שיכולתי לעשות מהצד זה לצעוק. יש דברים שעבדנו עליהם מאוד קשה כל העונה ולא באו לידי ביטוי היום. לא היינו מספיק טובים".

הפציעות: "אני אפילו לא חושב על שבוע הבא, הכל התאגד למשחק היום. שתי פציעות שריר, פגיעה בכתף, זו הייתה עונה ארוכה ומתישה, ברור שזה פגע בנו". כזכור, הקפטן ססאר אספיליקווטה נפצע עוד במהלך המחצית הראשונה ובפתיחת המחצית השנייה הוחלף גם כריסטיאן פוליסיק.

פרנק למפארד | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

בווידאו: ארסנל מנצחת את צ'לסי וזוכה בגביע האנגלי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי