פולהאם חזרה לפרמיירליג אחרי 1:2 על ברנטפורד, צמד למגן בראיין

גיבור אמיתי: וומבלי לא היה מלא, ההתלהבות לא הייתה זהה, אבל האנגלי בן ה-26 השלים את משחק חייו עם שני שערים דרמטיין בהארכה, כולל כדור חופשי מבריק מ-40 מטרים. פארקר עלה ליגה בעונתו הראשונה כמאמן

(גודל טקסט)

העונה הארוכה ביותר בתולדות הצ'מפיונשיפ הגיעה היום (שלישי) לסיומה ואיתה הבשורה – כעונה אחת בלבד לאחר שירדה, פולהאם חזרה לפרמיירליג לאחר 1:2 על ברנטפורד בתום הארכה. מי שאחראי להישג האדיר הזה עבור הקוטג'רס הוא ג'ו בראיין, שהפתיע את כולם עם כדור חופשי מבריק והשלים צמד לקראת הסיום.

כמיטב המסורת, וומבלי אמור היה להיות מלא הערב בכ-90,000 צופים נלהבים ורועשים, במיוחד כשמדובר בדרבי לונדוני במסגרת משחק הגמר של הפלייאוף. מלך השערים של ליגת המשנה אלכסנדר מיטרוביץ' לא היה כשיר במאת האחוזים עבור מאמנו סקוט פארקר, והיה ברור שפולהאם צועדת לעבר אתגר גדול.

כאמור, את האתגר הזה היא צלחה בגדול, אבל התקשתה מאוד מול ה"דבורים". אחרי 90 דקות שקולות מאוד במשחק הגמר, הדרמה כולה התנקזה להארכה. בדקה ה-105 הלבנים קיבלו כדור חופשי, כמעט 40 מטר מהשער של ברנטפורד. המגן בראיין ניגש לבעיטה והיה ברור לכולם שהוא יגביה את הכדור לעבר מרכז הרחבה, אך לשחקן עצמו היו תכניות אחרות והוא סובב אותו ישירות לרשת והימם את כולם.

ג'ו בראיין חוגג, שחקני פולהאם | Shaun Botterill/Getty Images

לאחר שספגה את השער, הקבוצה של תומאס פראנק לא נכנעה והמשיכה לתקוף, אך ללא הצלחה. בדקה ה-117 אותו בראיין חתם את משחק חייו עם שער שני במשחק ונעל את הניצחון. בדקה ה-124 הנריק דלסגארד רק צימק, אבל זה היה מאוחר מדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי