טוטנהאם רוצה את מגן ברצלונה, למאר בדרך לפרמיירליג?

תומא למאר | Mateo Villalba/Quality Sport Images/Getty Images

התרנגולים פנו לקטלונים בנוגע לאמרסון, שהושאל בשנתיים האחרונות לבטיס. אברטון רוצה את קשר אתלטיקו. וגם: ליל בדרך להחתים את אחד מהכישרונות הגדולים באירופה ובלם חדש למונאקו

(גודל טקסט)

רשמי

* המגן הימני ההונלדי דיובאיסו זפאיק עזב את כרונינגן וחתם בהרטה ברלין. השחקן בן ה-22 נמכר תמורת ארבעה מיליון יורו.

* באיירן מינכן השאילה את השוער הצעיר כריסטיאן פרוכטל לנירנברג.

* אקסל דיסאסי, בלמה בן ה-22 של ריימס בעונה החולפת, עשה התקדמות אחרי היכולת הטובה שלו ונמכר למונאקו תמורת 13 מיליון יורו.

* מוסטפה בונדו, שחקן הכנף של ארהוס שכיכב עונה החולפת בליגה הדנית עם שמונה שערים ועשרה בישולים, עבר לאנדרלכט תמורת שלושה מיליון יורו.

אקסל דיסאסי | Pierre Costabadie/Icon Sport via Getty Images

שמועות

* תומא למאר הגיע לאתלטיקו מדריד ב-2018 תמורת 70 מיליון יורו בתור אחד הכישרונות הגדולים באירופה, אך לא הצליח לבלוט יותר מדי אצל הקולצ'ונרוס, שישמחו למכור אותו ולהחזיר נתח כמה שיותר גדול ממה ששילמו עליו. בצרפת דווח שאברטון מתכננת להגיש הצעה על הקשר בן ה-24.

* אספניול ירדה ליגה, וקבוצות היבשת חושקות בכוכביה. אחד מהם הוא מארק רוקה, הקשר האחורי בן ה-23, שאטאלנטה מאוד רוצה אותו. גם מילאן, פיורנטינה ואתלטיקו מדריד הוזכרו כמעוניינות בשחקן.

* מרסלו ברוזוביץ' צפוי לעזוב את אינטר. למרות שהשחקן היה חשוב מאוד בעונות האחרונות וגם בעונה האחרונה אצל הנראזורי, המועדון אישר שהוא מוכן לשמוע הצעות עליו. שתי קבוצות הוזכרו כמועדות המובילות – טוטנהאם ובאיירן מינכן.

מרסלו ברוזוביץ' | Bernd Thissen/picture alliance via Getty Images

* ברנטפורד לא הצליחה להעפיל בסופו של דבר לפרמיירליג, אך הכוכב שלה, אולי ווטקינס, מבוקש בליגה הבכירה. על פי הדיווחים, אסטון וילה וקריסטל פאלאס נלחמות על החלוץ בן ה-24, כשקבוצתו הבהירה שלא תסתפק בפחות מ-25 מיליון ליש"ט עבורו.

* האם ליל בדרך לשים את ידה על אחד מהכישרונות הגדולים בעונה החולפת בכדורגל האירופי? על פי הדיווחים, נציגי המועדון נפגשו עם נציגי גנט הבלגית במטרה להחתים את ג'ונתן דייויד הנפלא, שעשוי להצטרף בחוזה לחמש שנים. הקנדי בן ה-20 כבש העונה 18 שערים והוסיף שמונה בישולים רק במסגרת הליגה הבלגית, וקבוצתו דורשת בעבורו כ-30 מיליון יורו.

* טוטנהאם מעוניינת לצרף אליה את מגן ברצלונה, אמרסון. הברזילאי בן ה-21 הושאל בשתי העונות האחרונות לבטיס, הרשים מאוד וביסס את עצמו כאחד הטובים בליגה הספרדית, ועל פי דיווח בספרד, התרנגולים כבר יצרו קשר ראשוני עם בארסה.

אמרסון | Fran Santiago/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי