כוכב נופל: ארסנל מוכנה לשלם לאוזיל כדי להיפטר ממנו

מסוט אוזיל | David Price/Arsenal FC via Getty Images

התותחנים נואשים להשתחרר מהקשר שלא קיבל אפילו דקה מאז החזרה מפגרת הקורונה, ועשויים לשלם לו כ-18 מיליון יורו על מנת להתיר את חוזהו. הוזכר כמועמד לליגה הטורקית בתקופה האחרונה

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

על פי דיווחים באנגליה, מסוט אוזיל כבר שיחק את המשחק האחרון שלו בארסנל. הוא היה אי שם בתחילת חודש מרץ, אז בישל לאלכסנדר לקאזט ועזר לתותחנים לרשום 0:1 על ווסטהאם. אבל לא טעיתם, זה היה מזמן, במחזור האחרון של הפרמיירליג לפני פגרת הקורונה.

מאז שהכדורגל חזר אלינו, הקשר הגרמני לא קיבל אפילו דקה אחת. יתרה מכך, הוא היה פעמיים בלבד על הספסל. בכל שאר הפעמים הוא ישב ביציע. בגמר הגביע מול צ'לסי נטען על ידי המועדון ומיקל ארטטה שהוא סוחב פציעה בגבו, בזמן שאוזיל עצמו רשם בחשבון הטוויטר שלו לפני מספר שבועות שהוא מוכן לשחק.

אז אחרי שבע שנים כשחקן ארסנל, נראה שאלו ימיו האחרונים של הקשר באמירויות. יש לו חוזה עד לסיום 2020/21, כשהוא מחזיק בשכר הגבוה ביותר במועדון – יותר מ-360 אלף יורו בשבוע. פחות או יותר כפול מהמשכורת של פייר-אמריק אובמיאנג, הקפטן, הסקורר והכוכב של התותחנים, שנמצא במגעים לחידוש חוזהו שמסתיים גם הוא בסוף העונה.

פייר אמריק אובמיאנג חוגג
פייר אמריק אובמיאנג | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

הבעיה מגיעה מכאן, מהמשכורת הגבוהה של אוזיל. הקשר בן ה-31 לא מתכוון לוותר על הכסף שלו, אך אין שום קבוצה שמוכנה לעמוד במשכורתו. על כן, ארסנל שוקלת לפצותו בכ-18 מיליון יורו ולשחררו. הנציג שלו כבר הבהיר שהשחקן לא יהיה מוכן לעבור לקבוצה אחרת לפני תום חוזהו במידה שלא יקבל את השכר שלו.

בינתיים, אוזיל מוזכר כמי שעשוי להצטרף לאחת הקבוצות בליגה הטורקית. לאחרונה הוא ביקר במדינה וצולם יחד עם מאמן בשאקשהיר, האלופה הטרייה. בסך הכל, הקשר רשם ב-2019/20 שער אחד בלבד ועוד שלושה בישולים ב-23 הופעות בכל המסגרות – העונה הגרועה ביותר שלו מאז הגיע לאנגליה ככוכב, והוא פשוט לא מזכיר את השחקן שסיפק בעונת 2016/17 מספרים נהדרים של 12 שערים ו-14 בישולים.

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Im

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי