נשאר בלונדון: וויליאן חתם בארסנל עד 2023

וויליאן | ארסנל

אחרי שבע עונות בצ'לסי, שחקן הכנף הברזילאי ישחק מעתה בתותחנים שזכו בגביע וישחקו במוקדמות הליגה האירופית: "אנחנו יכולים לחזור להילחם על תארים". ארטטה: "הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: שחקן הכנף הברזילאי וויליאן, שסיים את חוזהו בצ'לסי, קיבל את מבוקשו וקיבל חוזה לשלוש עונות במדי מחזיקת הגביע הטרייה ארסנל ויקבל את חולצה מספר 12. עבור הברזילאי בן ה-32 מדובר בבית חדש, לאחר שבע עונות בבלוז בהן זכה בשתי אליפויות בפרמיירליג, הגביע האנגלי, גביע הליגה ובליגה האירופית וכעת הוא יעזור למיקל ארטטה לשוב לטופ 4 לראשונה מאז 2016.

וויליאן אמר אחרי החתימה: "אני אוהב את הדרך בה הם משחקים. הכל כאן מדהים ואני חושב שעם ארטטה על הקווים יש הזדמנות נהדרת להילחם שוב על תארים בפרמיירליג ובאירופה. כשדיברתי עם ארטטה הוא נתן לי ביטחון ואמר לי המון דברים טובים על המועדון, וזו הסיבה שהגעתי לארסנל".

לגבי העמדה בה ישחק בתותחנים אמר הברזילאי: "זו שאלה קשה, אני לא יודע! אני אשאיר את ההחלטה הזאת למאמן, אני בא לעזור לקבוצה בכל תפקיד. אני יכול לשחק באגף ימין, בשמאל וגם במרכז. לכן  לא משנה היכן אהיה על המגרש, אעשה כמיטב יכולתי".

המאמן מיקל ארטטה התייחס גם הוא לחתימתו של וויליאן: "מאמין שהוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל. אנחנו עוקבים אחריו בחודשים האחרונים, מכיוון שהייתה לנו כוונה להתחזק בשחקן התקפה ו-וויליאן שחקן מגוון מאוד – הוא יכול לשחק בשלוש או ארבע עמדות שונות. יש לו את הניסיון ברמות הגבוהות ביותר, אך עדיין שואף להוביל את המועדון למקום אליו הוא שייך. התרשמתי ממש מכל השיחות שניהלתי איתו, בהן הבנתי עד כמה הוא רוצה לבוא".

המנהל הטכני ובן ארצו של וויליאן, אדו הוסיף: "אני מכיר אותו, עבדנו ביחד תקופה ארוכה בנבחרת ברזיל וכמובן שהמשכתי לעקוב אחריו גם כששיחק בצ'לסי. יש לו הרבה מאוד תכונות טובות כאדם וכשחקן כדורגל כמובן. אני בטוח במאה אחוז שכל השחקנים בחדר ההלבשה, האוהדים, אני ומיקל נהנה מאוד ממנו".

וויליאן. מעכשיו באדום לבן
וויליאן | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי