ארסנל מנהלת חקירה פנימית: כיצד נרכש פפה ב-72 מיליון ליש"ט?

ניקולא פפה
ניקולא פפה | Michael Regan/Getty Images

כשנה לאחר שהצרפתי הגיע מליל, התותחנים בוחנים את התנהלות האחראים לצירופו בסכום עתק. המנהל הביצועי ראול סאנייהי סיים את דרכו, אנשי צוות נוספים עלול לקבל הודעת פיטורים

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

בדיוק לפני שנה ושבועיים ימים, הכריזה ארסנל על הרכש היקר בתולדותיה. התותחנים שילמו לא פחות מ-72 מיליון ליש"ט עבור הקשר ניקולא פפה, הצרפתי שהיה אז בן 24 ורשם בליל עונת שיא במהלכה כבש 22 שערים ובישל 11 נוספים.

באנגליה החיים נראים קצת אחרת ואת עונת הבכורה שלו בלונדון הוא בילה לא מעט בהתנדנדות בין ההרכב לספסל, עם שמונה שערים ועשרה בישולים בכל המסגרות – מספרים לא רעים, אבל מחציתם נרשמו בליגה האירופית ובגביע האנגלי, בעוד בליגה הוא בסך הכל כבש חמישה ובישל שישה.

הבוקר (שבת) מתברר כי גם בצפון לונדון לא מעט אנשים הרימו גבה כיצד סכום העתק הושקע דווקא על הכישרון של ליל ועל כן נפתחה במועדון חקירה. ואם לא די בחקירה, עדיין לא ברור אם יש לכך קשר או לא, אבל ארסנל הודיעה רשמית על סיום דרכו של המנהל הביצועי ראול סאנייהי, הקטלוני שהגיע מברצלונה רק לפני כשנתיים וחצי.

ניקולא פפה
ניקולא פפה | Justin Setterfield/Getty Images

לפי הדיווח ב-ESPN, החליטה ארסנל לערוך חקירה פנימית במועדון כיצד אושרה עסקת פפה, כחלק מהניסיון להתייעל ולשפר את הפעילות ולהבין אם שולם עבורו סכום לא פרופורציונלי. בדיווח גם הובהר כי ארסנל הכחישה שמתנהלת חקירה פנימית בנושא, אבל גורמים במועדון אישרו שבנוסף לסאנייהי צפויים לעזוב מספר אנשים את תפקידם כחלק מהשינויים הנרחבים שיעבור המועדון, אחת מהשלכות עסקת פפה.

עוד לפי הידיעה, בארסנל לא מתחרטים על רכישתו של פפה, אולם תוהים כיצד מועדון שמתנהל בצורה מאוד זהירה עם הכספים ולא יכול להרשות לעצמו השקעות עתק, בחר לבצע עסקה כזו דווקא על שחקן כמו פפה. ארסנל, אגב, התחייבה לשלם לליל 72 מיליון ליש"ט, אך שילמה 20 מיליון ליש"ט בלבד בקיץ שעבר והתחייבה לשלם את 52 הנותרים על פני חמש שנים.

עוד באותו נושא: ניקולא פפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי