הפתיע את כולם: דויד סילבה חתם בריאל סוסיאדד

דויד סילבה | Visionhaus

הקשר, שהיה בדרך ללאציו, חזר לליגה הספרדית והצטרף לקבוצה מחבל הבאסקים בחוזה לשנתיים. טוטנהאם רוצה את סאביצר, וידאל עשוי להגיע לפ.ס.ז', בלם מנצ'סטר סיטי מעורר עניין בצ'לסי וספורטינג ליסבון צירפה מגנים

(גודל טקסט)

רשמי

המעבר המפתיע של הקיץ: דויד סילבה, שהיה על סף סיכום בלאציו, חתם לשנתיים בריאל סוסיאדד ויחזור לליגה הספרדית אחרי עשור במנצ'סטר סיטי. "הקוסם" צפוי ללבוש את החולצה 21, אותה פינה מרטין אודגור עם עזיבתו לריאל מדריד.

* חיזוק כפול ונאה לספורטינג ליסבון: המגן הימני הספרדי הצעיר פדרו פורו (20), אשר נרכש בקיץ הקודם על ידי מנצ'סטר סיטי אחרי עונה נפלאה בג'ירונה, הושאל ב-2019/20 לוויאדוליד, לא הצליח לשחזר את היכולת וגם סבל מפציעה קשה לקראת הסיום. כעת הוא מצטרף למועדון הפורטוגלי. גם המגן השמאלי הוותיק ויטורינו אנטונש (33) הצטרף בהעברה חופשית לאחר שסיים את חוזהו בחטאפה. לשחקן 13 הופעות בנבחרת פורטוגל.

* הקשר ההתקפי בן ה-32, מקס גראדל, אשר שמו הוזכר עם מספר מועדונים גדולים אחרי שעזב את טולוז, חתם בסיבאספור, אשר סיימה את העונה האחרונה במקום הרביעי בליגה הטורקית.

* ניוקאסל השאילה את השוער פרדי וודמן לעונה לסוונסי. אגב, עם בעונה האחרונה השוער בן ה-23 שיחק כמושאל במועדון מהצ'מפיונשיפ.

פדרו פורו | Quality Sport Images/Getty Images

שמועות

* ברצלונה מוכנה לשלם לפריז סן ז'רמן 60 מיליון יורו ולהעביר אליה את אנטואן גריזמן בתמורה לניימאר. לידיעה המלאה

* על פי התקשורת האנגלית, ז'וזה מוריניו חושק בכוכב לייפציג, מרסל סאביצר, ורוצה לצרף אותו לטוטנהאם. שווי השוק של האוסטרי בן ה-26 מוערך בכ-35 מיליון יורו.

* ארתורו וידאל מעורר עניין בפריז סן ז'רמן, כך מדווחים בתקשורת הצ'יליאנית, מולדתו של קשר ברצלונה, ונכתב כי אלופת צרפת רוצה לצרף שחקן אגרסיבי למרכז השדה בעונה הבאה.

* בורנמות' אמנם נשרה לצ'מפיונשיפ, אך יש לה כמה שחקנים לא רעים בכלל. אחד מהם הוא הקשר האחורי ג'פרסון לרמה, שבתקשורת הטורקית מדווח כמי שעשוי להצטרף לגלאטסראיי.

מרסל סאביצר | ALEXANDER HASSENSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

* רומא מעוניינת בכריס סמולינג וזה לא סוד. הבלם הושאל בעונה הקודמת ממנצ'סטר יונייטד לבירת איטליה ורשם עונה מצוינת, כשכל הצדדים מעוניינים במעבר קבוע לג'אלורוסי. עם זאת, הכל התעכב בגלל החלפת הבעלים ברומא ועל פי דיווח באנגליה, ניוקאסל מנסה לגנוב לה אותו, אך כעת נראה שהוא מתקרב לחתימה על חוזה לשלוש שנים במועדון האיטלקי.

* צ'לסי מחפשת בלם, והיא עשויה לצרף את ג'ון סטונס ממנצ'סטר סיטי בהשאלה. הבלם בן ה-26 של נבחרת אנגליה סבל העונה גם מפציעות וגם מפיחות מעמדו אצל הסיטיזנס.

* ניוקאסל קרובה לצרף את ג'ף הנדריק. הקשר בן ה-28 סיים את חוזהו בברנלי, הפך לשחקן חופשי, ועל פי הדיווחים כבר עבר בדיקות רפואיות אצל המגפייז וצפוי להיות בקרוב מוכרז רשמית כשחקן הקבוצה.

ג'ון סטונס | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי