חזן: "איביץ' הוא כמו מפקד בצבא, השחקנים יעבדו מאוד קשה"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

עוזר מאמן נבחרת ישראל ושחקן ווטפורד לשעבר, דיבר באתר הרשמי של הצרעות על המנג'ר הסרבי החדש: "הוא משך עניין רב באירופה, ראיתי אותו מחייך רק כשמכבי ת"א זכתה בתואר"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' שעזב את מכבי תל אביב בסיום העונה לטובת ווטפורד, נחשב לאחד המאמנים הטובים שעברו בישראל בעקבות שתי אליפויות חסרות תקדים במהלכן הפסיד פעמיים בלבד. אולם, המאמן הסרבי עדיין נחשב לאלמוני בממלכה הבריטית, מכיוון שעד כה לא הגיע למועדון אנגלי, הן כשחקן והן כמאמן.

כדי לעשות היכרות לאוהדים עם המאמן החדש, באתר הרשמי של ווטפורד ראיינו את האדם המתאים ביותר – עוזר מאמן נבחרת ישראל אלון חזן שמכיר היטב את איביץ' וגם את המועדון האנגלי בו העביר כשנה וחצה ורשם 32 הופעות.

"הוא היה אחד המאמנים הטובים בישראל ועורר עניין רב באירופה", פתח חזן את דבריו. "היתרון הגדול שלו שהוא משפר את השחקנים שיש לו. היו כמו שחקנים במכבי תל אביב שלא רצו לשחק תחת המאמן הקודם, אבל הוא השתמש בהם תחתיו והוא הפך אותם להרבה יותר טובים".

אלון חזן | Marshall/EMPICS via Getty Images

"הוא מאוד מאורגן, מביא סדר והוא קשוח נראה כמו מפקד בצבא. השחקנים יעבדו מאוד קשה. הפעם היחידה כשראיתי אותו צוחק הייתה כשהם זכו תואר. איביץ' ידוע כגמיש מבחינה טקטית ועלה במכבי תל אביב במערכים של 4-2-3-1, 4-3-3 ו-3-5-2. לפעמים הוא משחק עם שלושה בהגנה ופתאום עובר לשניים, הוא אוהב להתכונן לקבוצה שהוא משחק מולה ולהפתיע את היריב".

חזן סיכם: "יהיה מעוניין מאוד לראות איך הוא מתמודד עם האתגר החדש וחשוב שהוא יפתח טוב, כי אם הכלי ילך, השחקנים יקשיבו להוראות שלו ואז אני מאמין שתהיה הצלחה גדולה ו-ווטפרוד תיתן עונה מצוינת".

ולדימיר איביץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי