אובחן חולה קורונה בליברפול, שנמצאת במחנה אימונים באוסטריה

שחקני ליברפול חוגגים | OWEN HUMPHREYS/POOL/AFP via Getty Images

אלופת הפרמיירליג נערכת לפתיחת עונת 2020/21 ב"מדינה ירוקה", אולם ב"קליינה צייטונג" פורסם שאחד מעובדי המועדון נדבק בנגיף. באנגליה טוענים שמדובר באחד השחקנים

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול נמצאת בימים אלה במחנה אימונים באוסטריה, אפילו אמורה לפגוש את רד בול זלצבורג בשבוע הבא למשחק הכנה לקראת עונת הפרמיירליג שתצא לדרך ב-12.9 ולמשחק מגן הקהילה נגד ארסנל שייערך כבר בשבת הבאה (29.8), אבל היום (שלישי) התברר כי אחד מאנשי המועדון, לא ברור בשלב זה אם שחקן או איש צוות, נדבק בקורונה.

לפי העיתון האוסטרי "קליינה צייטונג", מחנה האימונים נמשך כרגיל גם היום והמועדון נמצא בקשר רציף עם הרשויות לאחר שהתברר כי אחד מאנשיו נדבק. כאמור עדיין לא ידועה זהות הנדבק וכיצד נדבק, אולם בתקשורת האנגלית נטען שמדובר באחד השחקנים. כידוע, מחנה האימונים של ליברפול הועתק מצרפת לאוסטריה ברגע האחרון לאחר שצרפת הוגדרה מחדש כ"מדינה אדומה".

ליברפול כמובן מתבודדת במחנה האימונים, אולם שחקניה נדבקו בסוף השבוע האחרון, לקראת יציאתם למחנה, וכן עוברים בדיקות קורונה שגרתיות באוסטריה ובוודאי שיעבדו גם עתה בשל ההידבקות של אחד משחקני הקבוצה. כאמור, משחק הבכורה שלה לעונה אמור להתקיים כבר בעוד 11 ימים נגד מחזיקת הגביע האנגלית, במשחק שייערך בוומבלי ללא קהל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי