ליברפול נגד לידס במחזור הפתיחה: פורסם לוח משחקי הפרמיירליג

שחקני ליברפול חוגגים | Laurence Griffiths/Getty Images

עונת 2020/21 באנגליה תצא לדרך ב-12.9: האלופה תתארח אצל צ'לסי במחזור השני ותפגוש את מנצ'סטר סיטי בנובמבר. יונייטד תארח את הדרבי הראשון, ארסנל עם פתיחה רצחנית ומתי ייערכו משחקי הדרבי בין הגדולות?

(גודל טקסט)

כשלושה שבועות אחרי שהגיעה לסיומה עונת 2019/20 בפרמיירליג ושלושה שבועות לפני שהעונה הבאה יוצאת לדרך, הבוקר (חמישי) פורסמה הגרלת לוח המשחקים לעונה הבאה שתצא לדרך ב-12.9.

לידס יונייטד, שחזרה אחרי 16 שנה לפרמיירליג, תפגוש במחזור הפתיחה את לא אחרת מאשר האלופה ליברפול באנפילד. ועם כל הכבוד לעולה החדשה ולמרסלו ביילסה, הסיפור הגדול של לוח המשחקים הוא שליברפול כבר במחזור השני תתארח אצל צ'לסי בסטמפורד ברידג' ומיד לאחר מכן במסגרת המחזור השלישי תצא ללונדון ותפגוש את ארסנל.

צ'לסי, אחת הקבוצות היותר מסקרנות לעונה הבאה לאור החתמתם של טימו ורנר, חאקים זייך ואולי גם הצטרפותם של קאי האברץ, טיאגו סילבה והשוער אנדרה אוננה שנחשבים לשלושה שסומנו על ידי הבלוז לעונה הבאה ובעניינים מתנהלים מגעים, תחל את העונה במשחק חוץ נגד ברייטון וכאמור תארח לאחר מכן את ליברפול.

מנצ'סטר סיטי, סגנית המוליכה, אמורה לארח בביתה את אסטון וילה ששרדה במחזור הסיום בליגה במחזור הפתיחה, אך בפועל ככל הנראה שתפתח את העונה במחזור השני נגד וולבס – לאור העובדה שסיטי ומנצ'סטר יונייטד עוד שיחקו לאחרונה בליגת האלופות ובליגה האירופית בהתאמה, משחקיהן במחזור הראשון יידחו ולא ייערכו במועד. ועוד במחזור הפתיחה יהיו גם המפגשים המסקרנים בין פולהאם לארסנל וטוטנהאם שתארח את אברטון.

משחקים גדולים נוספים שיהיו במהלך העונה: ליברפול תתארח באיתיחאד אצל מנצ'סטר סיטי במחזור השמיני (7.11), ליברפול תארח את לסטר במחזור התשיעי (21.11) ורק ב-16.1.2021 ייערך המפגש הראשון העונה בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, תחילה באנפילד. במחזור החמישי תארח אברטון את הדרבי של ליברפול.

ועוד במוקד: במחזור התשיעי גם מנצ'סטר סיטי תתארח אצל טוטנהאם והדרבי של מנצ'סטר ייערך במחזור ה-12 באולד טראפורד. במחזור ה-17 צ'לסי תארח את מנצ'סטר סיטי (2.1.2021). הדרבי של צפון לונדון ייערך ב-5.12 כאשר טוטנהאם תארח את ארסנל. בכלל, לארסנל יש את ליברפול, סיטי ויונייטד בחוץ בשבעת המחזורים הראשונים ובין לבין גם את לסטר בבית.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי