טרוי דיני: "איביץ' נראה כמו אחד שרוצה להרוג אותך"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מאור אלקסלסי

קפטן ווטפורד מספר על הימים הראשונים שלו בקבוצה עם המאמן החדש, אקס מכבי תל אביב: "האימונים איתו טובים ואף אחד לא מתלונן, שזה מעולה. הוא בחור נחמד"

קבוצות: ווטפורד
(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' הפך למאמן נוסף שהצליח לרשום קפיצת מדרגה משמעותית כשיצא ממכבי תל אביב ונחת בווטפורד, היורדת הטרייה מהפרמיירליג, ואת אימוניו הראשוניים בקבוצה החל להעביר בתחילת השבוע. בווטפורד, קבוצה שהחליפה 12 מאמנים ב-8 השנים האחרונות, האוהדים כבר חוששים שגם הסרבי לא יחזיק בתפקיד זמן רב ואף העלו תהיות כיצד יתמודד "הסרבי הקשוח" לדבריהם עם הקפטן טרוי דיני.

דיני בן ה-32 משחק בווטפורד כבר עשור ברציפות ונחשב לכוכב הבלתי מעורער של "הצרעות", הוא גם ידוע כטיפוס לא פשוט, אבל לפי הריאיון הראשון שהעניק הקפטן לקראת העונה שבפתח, נראה שהוא והמאמן החדש מסתדרים היטב, לפחות בתחילת דרכם המשותפת.

כמו בישראל, גם באנגליה לא הצליחו לפספס את העובדה שאיביץ' ממעט לחייך ושומר על ארשת פנים קשוחה ועל כך אמר דיני: "במפגש הראשון שלנו הוא הסתכל עליי וחשבתי לעצמי 'אתה רוצה להתעסק איתי או מה?'. יש לו עיניים כחולות, הוא מסתכל לך ישר בעיניים והוא נראה כמו אחד שרוצה להרוג אותך, אבל הוא הוא מאוד נחמד ומדבר לעניין, אז אתה כל הזמן על הקצה".

עוד אמר דיני על המאמן החדש שינסה להשיב את הקבוצה לפרמיירליג, כפי שעשה אקס אחר של מכבי תל אביב ב-2015, סלבישה יוקאנוביץ': "הוא באמת בחור נחמד מאוד, יודע לדבר אנגלית והאימונים איתו טובים. אחרי כמה ימים ביחד לאף אחד אין תלונות, שזה מצוין".

טרוי דיני חוגג צמד | Richard Heathcote/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי