הארי מגווייר נעצר במיקונוס בעקבות תקרית אלימה, צפוי להישפט

הארי מגווייר
הארי מגווייר | Harry Trump/Getty Images

בלם מנצ'סטר יונייטד נלקח לתחנת משטרה באזיקים לאחר שהתקוטט עם אוהדים בריטיים מחוץ לבר והתעמת עם שוטרים. המועדון התייחס לאירוע: "יצרנו עמו קשר, הוא משתף פעולה עם הרשויות". על פי הדיווחים, יעמוד למשפט

(גודל טקסט)

הארי מגווייר, בלם מנצ'סטר יונייטד ושחקן ההגנה היקר בהיסטוריה, נעצר הבוקר (שישי) באי היווני מיקונוס בעקבות קטטה מחוץ לבר, כך פרסמו כלי התקשורת ביוון. הכדורגלן האנגלי נאזק על ידי שוטרים שהתעמתו עמו ונלקח לתחנה המשטרה המקומית יחד עם נופשים בריטיים שהיו מעורבים בתקרית האלימה.

בתקשורת היוונית פורסם תיעוד של מגווייר בזמן הבילוי בבר, כשהוא מצטלם עם אוהדים לפני התקרית. בתיעוד אפשר לראות את השחקן מחייך בזמן שקבוצת אוהדים שרה שירי יציע. לא ברור האם הסרטון צולם באותו הבר שבו האירוע האלים התרחש.

מנצ'סטר יונייטד הוציאה הודעה רשמית בה נכתב: "המועדון מודע למעורבותו של הארי מגווייר בתקרית. יצרנו קשר עם הארי והוא משתף פעולה בצורה מלאה עם הרשויות המקומיות. מעבר לזה, לא נתייחס לעניין".

מאוחר יותר פורסם ביוון ריאיון עם אחד השוטרים שנכח במקום ולטענתו הבלם צפוי לעמוד למשפט: "היינו שם מספר שוטרים ובשלב מסוים שלושה אנשים החלו לתקוף אותנו. לאחר שהם נעצרו, שני חברים שלהם, כולל שחקן הכדורגל, נהיו אלימים גם כן. הם הכו שוטרים באגרופים ובעטו בהם. אני לא יכול לומר מה הם אמרו לנו להגנתם, אבל הם דיברו בגנות הרשויות והמשטרה. הם במעצר במיקונוס, כולל הכדורגלן, ויופיעו בפני שופט באשמת תקיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי