התחלה מוצלחת: 0:3 לליברפול על שטוטגרט במשחק ההכנה הראשון

אלופת אנגליה סימנה וי על ניסוי הכלים הראשון לקראת מגן הקהילה. פירמינו, קייטה וברוסטר כבשו. סלאח, ואן דייק, מאנה, אליסון, רוברטסון ופאביניו פתחו. צמד לסון ב-0:3 של טוטנהאם, 3:3 בין אברטון ובלקפול

(גודל טקסט)

ליגות הכדורגל באירופה מתקרבות לחזרה רשמית לפעילות והקבוצות ממשיכות להתכונן במלוא המרץ. נציגות הפרמיירליג ערכו היום (שבת) ניסוי כלים ראשון לקראת עונת 2020/21. במוקד, האלופה ליברפול רשמה 0:3 חלק על שטוטגרט. עוד לפני כן, טוטנהאם ניצחה 0:3 את איפסוויץ', ואילו אברטון סיימה ב-3:3 מביך נגד בלקפול.

ליברפול – שטוטגרט 0:3

כשהיא בעיצומו של מחנה האימונים באוסטריה, אלופת אנגליה סיימה בהצלחה את ניסוי הכלים הראשון שלה, לקראת משחק מגן הקהילה נגד ארסנל בעוד כשבוע. יורגן קלופ פתח במשחק ההכנה בהרכב חזק ביותר, הכולל בין היתר את אליסון, וירג'יל ואן דייק, אנדי רוברטסון, פאביניו ושלישיית ההתקפה המוכרת – מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו.

החלוץ הברזילאי שבר את הקרח נגד הגרמנים כבר אחרי רבע שעה, לאחר שגלגל לרשת אחרי מהלך אישי נהדר של קרטיס ג'ונס. בדקה ה-40 האדומים כבר הכפילו את היתרון כשסלאח ופירמינו החליפו מסירות כפולות על סף הרחבה, ונאבי קייטה סיים את ההתקפה ברשת. בחצי השני קלופ החליף את כל 11 השחקנים שלו על המגרש, ובדקה ה-68 ראה את ריאן ברוסטר בן ה-20 כובש מקרוב את ה-0:3 וחותם את תוצאת המשחק.

רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח, נאבי קייטה | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

בלקפול – אברטון 3:3

ה"טופיז" מקווים לחזור לצמרת הליגה האנגלית אחרי עונה מאכזבת, אך אכזבו במשחק האימון הראשון וגם העובדה שפתחו עם מספר צעירים בהרכב לא מהווה תירוץ לפיגור 3:0 שאליו ירדו כבר בדקה ה-11 (!) מול היריבה מהליגה השלישית באנגליה. למזלה של אברטון, דומיניק קאלברט-לווין וגילפי סיגורדסון צימקו תוך זמן קצר ובמחצית השנייה, האיסלנדי השלים צמד שקבע את תוצאת הסיום.

טוטנהאם – איפסוויץ' 0:3

ללא הארי קיין, שעדיין שוהה בידוד לאחר שחזר מחופשה באיי הבהאמס, התרנגולים לא התקשו מול הקבוצה מהליגה השלישית. חואן פויט הארגנטינאי חזר לשחק לראשונה מאז דצמבר 2019, אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה ושחקן הרכש, פייר-אמיל הויברג, פתח בהרכב. ראיין ססניון ויונג-מין סון, עם צמד, כבשו את השערים של טוטנהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי