מגווייר שוחרר מהמעצר ביוון ויישפט בשלישי: "תקפו את אחותו בחפץ חד"

הארי מגווייר בבית המשפט | Photo by EUROKINISSI/AFP via Getty Images

הבלם של מנצ'סטר יונייטד קיבל אישור לטוס לאנגליה עד למשפט לאחר שכפר באשמה: "ברגע שהוא ראה את אחותו במצב הזה הוא איבד שליטה"

(גודל טקסט)

הקפטן של מנצ'סטר יונייטד, הארי מגווייר, שוחרר מהמעצר באי היווני סירוס אמש (שבת), לאחר שכפר בהאשמות שהועלו נגדו: תקיפת שוטרים, הפרעת הסדר, תקיפה פיזית וניסיון תקיפה של שוטר.

ע"פ העיתון היווני 'פרוטו תמה', המשפט של מגווייר נדחה ליום שלישי. הוא הורשה לחזור לאנגליה עד למשפט. ע"פ ההאשמות, מגווייר ושני חבריו הואשמו בקטטה בתוך הבר ומחוצה לו ביום חמישי האחרון במיקונוס. נציגיו של מגווייר טוענים כי הקטטה התחילה בעקבות התגובה של הבלם לניסיון תקיפה על אחותו עם 'חפץ חד'. ה

מגווייר ישב במעצר ביוון יומיים, ובעקבות המערכת המשפטית ביוון, עשוי לשלם עד 90 אלף ליש"ט כדי להימנע ממעצר, כך מדווחים כלי התקשורת באי הבריטי הבוקר. מקור המקורב לפרשה אמר לרדיו מיקונוס: "הוא איבד שליטה כשזה קרה והוא ראה את אחותו במצב כזה".

מגווייר בן ה-27 שנולד בשפילד ערך 26 הופעות בנבחרת אנגליה מאז הופעת הבכורה שלו ב-2017. הוא התחיל את הקריירה שלו בשפילד יונייטד, עבר להאל סיטי, משם לוויגאן אתלטיק ומשם ללסטר סיטי, שם עשה את קפיצת המדרגה בקריירה ונמכר בקיץ שעבר בסכום שיא עבור בלם – 80 מיליון ליש"ט.

בעונה החולפת, מגווייר לא פספס דקת פרמיירליג אחת ועזר לשדים האדומים לזכות במקום השלישי בטבלה, ולהגיע עד לחצי גמר הליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי