אגדה תמורת אגדה: ארטטה רוצה את ברגקאמפ כעוזר במקום ליונברג

דניס ברגקאמפ | VI Images via Getty Images

חלוץ העבר, שנחשב לאחד השחקנים האהובים בתולדות ארסנל, צפוי לסגור מעגל ולהחליף את השבדי שפינה את תקפידו. מלאנג סאר שמבוקש גם על ידי ברצלונה, מועמד להצטרף

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל בהדרכתם של המנהל הספורטיבי אדו והמאמן מיקל ארטטה, מבצעת שינויים מהותיים בצוות המקצועי. מנהל "קשרי הכדורגל" ראול סאנאיי עזב את המועדון בתום שלוש שנים ואחריו גם עוזר המאמן פרדי ליונברג שניהל אשתקד מספר משחקים בליגה הבכירה, אך במקביל התותחנים פועלים לצירופם של שחקנים ומאמנים חדשים ועל פי דיווחים באנגליה את השבדי צפוי להחליף שחקן גדול לא פחות ממנו שהיה שותף גם הוא לאליפות האחרונה של התותחנים ב-2003/04 – דניס ברגקאמפ.

על פי הדיווח, ארטטה רוצה לצרף את "ההולנדי הלא-מעופף" לתפקיד עוזר המאמן הראשי, כאשר בימים אלו ברגקאמפ עצמו משמש כיום כעוזר המאמן של קבוצת המילואים של אלמרה סיטי. עוד לפני כן עבד באייאקס אמסטרדם במשך קרוב לעשור באינספור תפקידים שונים, ופוטר בשנת 2017 מתוך רצון לבצע מהפכה בקבוצה חוסר הצלחה באירופה ובמסגרת הליגה.

למותר לציין כי ברגקאמפ נחשב לאחד הסמלים הגדולים של התותחנים בדור הנוכחי – החלוץ הנפלא שיחק במועדון במשך 11 שנים וב-402 הופעות כבש 109 שערים, רשם 74 בישולים וזכה בשלוש אליפויות, שלושה גביעים ובארבעה גביעי ליגה. אגב החלוץ פרש מיד לאחר ההפסד בגמר ליגת האלופות בפריז נגד ברצלונה בשנת 2006, אותו משחק ישב על הספסל במשך 90 דקות.

דניס ברגקאמפ
דניס ברגקאמפ | Laurence Griffiths/GettyImages

גם בנושא הרכש, ארסנל מתכוונת לפעול ולפני 'דיילי אקספרס' מיקל ארטטה מוכן לשחרר לא פחות מ-15 שחקנים ומי שצפוי להצטרף בקרוב הוא בלמה הברזילאי של ליל גבריאל שיגיע להאמירויות עבור כ-26 מיליון ליש"ט.

שחקן נוסף שארסנל שמה עליו את העין הוא בלם נבחרת הצעירה של צרפת מלאנג סאר (21) שסיים את חוזהו בניס. על פי 'מירור' ארסנל תנסה לנצח את ברצלונה במאבק על הבלם הצעיר, שהפך למועמד מוביל לחזק את מרכז ההגנה, לאור העובדה שנמצא ללא קבוצה. העונה שיחק 19 הופעות במדי הנשרים הקטנים במסגרת הליגה, את הבכורה בבוגרים ערך בגיל 17.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי