"רציתי להחתים ביונייטד את ניימאר, לבנדובסקי וראמוס"

לואי ואן חאל, שאימן באולד טראפורד בין 2014 ו-2016 ופוטר למרות שזכה בגביע, חשף בראיון את רשימת השמות שהגיש להנהלה: "אתה צריך לחשוב בגדול. להפתעתי, מחרז ומאנה שביקשתי לצרף - הגיעו לאחר מכן לסיטי וצ'לסי"

(גודל טקסט)

הוא הצליח להחזיר עטרה ליושנה כשהוליך את הולנד למקום השלישי במונדיאל 2014 ולאחר מכן לא יכל לסרב להצעתה של מנצ'סטר יונייטד, אלא שלואי ואן חאל כשל באולד טראפורד. המאמן הוותיק אמנם זכה בגביע בעונתו השנייה במועדון אך פוטר לאחר שהחמיץ את המקום בליגת האלופות. לפני שנה וחצי הוא פרש מאימון ואנגליה היא המקום היחיד בו לא הצליח. בראיון מרתק ל-"Four-Four-Two" הוא שחזר את תקופתו במועדון ובעיקר הציג את רשימת הקניות שהגיש להנהלה. לבסוף, אף אחד מכוכבי העל לא הצטרף.

"רציתי את רוברט לבנדובסקי, אבל כשהבנתי שזה קשה מדי ניסיתי להחתים את גונסאלו היגוואין במקומו", פתח ואן חאל. "לפני שהגעתי, דיברתי עם ההנהלה גם על ניימאר. אם אתה במנצ'סטר יונייטד עלייך לחשוב בגדול. הוא היה יכול להיות מעניין מאוד עבור המועדון גם ברמת מכירת החולצות.

פנטזתי על שחקני כנף מהירים. מסיבה זו רציתי את סאדיו מאנה וריאד מחרז. גם תומאס מולר ואנגולו קאנטה היו ברשימת המשאלות שלי. אפילו ניסיתי להחתים את ג'יימס מילנר, שהיה כבר די זקן אבל בעל כושר מנהיגות ואחד שיכול לשחק בעמדות רבות.

ואן חאל וראשפורד. אני הצלתי אותו
לואי ואן חאל ומרקוס ראשפורד | צילום: Gettyimages

רציתי להגנה את סרחיו ראמוס ומאטס הומלס משום שלא היו לנו שחקנים איכותיים. אלה היו היעדים המובילים שלי אבל לא השגנו אף אחד מהם. אני לא יודע למה, כי כמאמן לא הייתי מעורב במשא ומתן". קפטן ריאל מדריד אכן ניהל משא ומתן מתקדם עם השדים האדומים אך לבסוף חתם בקיץ 2015 על חוזה חדש ומשודרג בשורות הבלאנקוס.

"אחרי שעזבתי את יונייטד, שחקנים כמו מחרז וקאנטה הגיעו למנצ'סטר סיטי וצ'לסי בעוד אנחנו לא הצלחנו להשיג אותם, זה היה מוזר מאוד בעיניי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי