מאנה הוצע לברצלונה במקום מסי, קשר ריאל מדריד צפוי לעבור למילאן

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Jan Kruger/Getty Images

בקטלוניה טוענים כי כוכב ליברפול עשוי להתאחד עם קומאן שהדריך אותו באנגליה. הרוסונרי ממתינים לאור ירוק מצדו של בראהים דיאס, אחרי שהקבוצות הגיעו לסיכום. וגם: לאציו צירפה את ריינה, סאר חתם בצ'לסי ויושאל

(גודל טקסט)

רשמי

* עדיין לא חתם, אבל יובנטוס הודיעה על נחיתתו באיטליה של המגן האמריקאי של שאלקה בן ה-22 ווסטון מקני. צפוי לעבור בהשאלה עם אופציית רכישה של 18 מליון יורו. הגברת הזקנה תהיה מחוייבת לרכוש את השחקן אם ישחק בכ-60 אחוז מהמשחקים.

* קשר הנבחרת הצעירה של ברזיל, קאיו הנריקה בן ה-23 שאמור היה לשחק במדי הסלסאו באולימפיאדה שלצערנו לא נערכה הקיץ בטוקיו, נמכר מאתלטיקו מדריד למונאקו בסכום שמוערך בכ-8 מיליון יורו. המגן השמאלי הגיע לקולצ'ונרוס ב-2016, אך שיחק בקבוצות הנוער והמילואים וכשחקן בוגרים הושאל פעמיים לברזיל, לפלומיננזה ולגרמיו.

* בלם הנבחרת הצעירה של צרפת, מלאנג סאר בן ה-21 שסיים את חוזהו בניס, חתם בצ'לסי לחמש השנים הבאות. בעונה הקרובה הוא יושאל, ככל הנראה לאחת מקבוצות הבונדסליגה הגרמנית.

* בגיל 37, לפפה ריינה יש קבוצה חדשה: השוער הספרדי עזב את מילאן וחתם לשנתיים בלאציו.

* אחרי הקדנציה הקצרה והמוזרה של ג'ורדי קרויף באקוודור, מונה מאמן חדש לנבחרת המקומית: גוסטבו אלפרו, אשר קבוצתו האחרונה הייתה בוקה ג'וניורס.

* סקו פופאנה, קשרה של אודינזה, אשר כבש את שער הניצחון הגדול מול יובנטוס, עבר לעולה חדשה לליגה הצרפתית – לאנס, ששילמה עליו 10 מיליון יורו.

* רוברט לבנדובסקי החדש? וולפסבורג צירפה את החלוץ הפולני בן ה-18, ברטוש ביאלק, אשר נחשב לכישרון גדול. הזאבים שילמו בעבורו חמישה מיליון יורו לזגלביה לובין.

ברטוש ביאלק | Rafal Rusek/PressFocus/MB Media/Getty Images

שמועות

על פי 'סקיי ספורט איטליה' זלאטן איברהימוביץ' האריך את חוזהו במילאן עד קיץ 2021.

* על פי התקשורת בקטלוניה, מי שהוצע לברצלונה כמחליף אפשרי לליאו מסי הוא לא פחות ולא יותר מאשר סאדיו מאנה, אחד מכוכב האליפות של ליברפול. הסנגלי עשוי להתאחד עם רונאלד קומאן, מי שהדריך אותו בסאות'המפטון בזמנו.

* טיאגו סילבה חתם בצ'לסי לפי הדיווחים, אחרי שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות, ויוצג בשעות הקרובות. לחצו לידיעה המלאה

* ברצלונה כבר הודיעה לארתורו וידאל שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה, וכעת מדווח כי אינטר חידשה את השיחות מול הקטלונים לגבי הצ'יליאני. הקשר עורר עניין כבר מספר פעמים אצל הנראזורי מאז שאנטוניו קונטה מונה למאמן, ומסתמן שזו האופציה הטובה ביותר שלו.

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MB Media/Getty Images

* לפי דיווחים בספרד, אלוף אירופה הטרי מבאיירן מינכן, חאבי מרטינס, דחה הצעה מפיורנטינה וסיכם בשורות ריאל סוסיאדד. הבווארים דורשים עבור הספרדי כ-15 מיליון יורו, בעוד הבאסקים מאמינים כי יוכלו לצרף אותו בעשרה.

* וולבס, פולהאם והרטה ברלין הגישו לווטפורד של ולדימיר איביץ' הצעות על הקשר עבדולאייה דוקורה, אך הצרפתי מעוניין לעבור לאברטון של קרלו אנצ'לוטי, שמעוניינת גם היא בשירותיו של השחקן בן ה-27.

* מילאן מתקרבת לצירופו של קשר ריאל מדריד, בראהים דיאס. השחקן בן ה-21 ערך 10 הופעות בלבד בכל המסגרות במדי הבלאנקוס בעונה שעברה, ועל פי הדיווחים, שני המועדונים כבר הגיעו לסיכום על עסקת השאלה ולדיאס עצמו נותר רק לאשר את העניין.

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | Gettyimages

* אתלטיקו מדריד להוטה לצרף את אלכסנדר לקאזט מארסנל, כך על פי ה"מארקה" הספרדי. הקולצ'ונרוס מוכנים להציע סכום כספי בתוספת אנחל קוראה או תומאס פארטיי, כאשר התותחנים כבר הביעו עניין באחרון.

* דני סבאיוס, שלא ימשיך בארסנל אליה הושאל מריאל מדריד, ביקש מראשי הבלאנקוס לשחררו לריאל בטיס – ממנה עבר לבירת ספרס בחוזה לשש שנים.

* על פי ה"טלגרף", טוטנהאם הגיע לסיכום עם וולבס על רכישתו של המגן הימני המצוין, מאט דוהרטי. התרנגולים צפויים להחתים את השחקן בן ה-28 תמורת 15 מיליון ליש"ט. מי שצפוי לעזוב בשל כך הוא סרז' אורייה, שמבוקש על ידי מילאן.

* לסטר איבדה רשמית את בן צ'ילוול שחתם בצ'לסי, והשועלים כבר מחפשים תחליף לעמדת המגן השמאלי וסימנו את פודה באלו-טורה, שחקנה בן ה-23 של מונאקו.

מאט דוהרטי | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

* לפי "סקיי ספורט", לאונרדו בונוצ'י סירב לאפשרות להצטרף למנצ'סטר סיטי והעדיף להישאר ביובנטוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי