גארת' בארי, שיאן ההופעות בפרמיירליג, פרש מכדורגל

גארת' בארי | Alex Livesey/Getty Images

הקשר, ששיחק הכי הרבה משחקים בליגה האנגלית (653), תלה את הנעליים בגיל 39 אחרי קריירה ארוכה ומוצלחת. זכה באליפות עם מנצ'סטר סיטי, רשם 53 הופעות בנבחרת אנגליה

(גודל טקסט)

רגע מרגש בכדורגל האנגלי. גארת' בארי הודיע היום (חמישי) רשמית על פרישה ממשחק בגיל 39, כשהוא "יוצא לפנסיה" עם נקודת ציון מדהימה – שיאן ההופעות של הפרמיירליג בכל הזמנים, עם לא פחות מ-653 הופעות.

השחקן הפעיל היחיד שאיכשהו קרוב אליו הוא ג'יימס מילנר, שחקנה בן ה-34 של ליברפול, אשר רשם 538 הופעות. בארי רשם גם 53 הופעות במדי נבחרת אנגליה, והוא פרש במדי ווסט ברומיץ'. משחקו האחרון בקריירה התקיים בחודש מרץ, כשהפסיד 3:2 יחד עם קבוצתו לניוקאסל במסגרת שמינית גמר הגביע האנגלי.

בארי בילה ב-12 השנים הראשונות שלו בקריירה באסטון וילה, בה גדל, לפני שעבר תמורת 12 מיליון ליש"ט למנצ'סטר סיטי בתחילת עונת 2019/10. עם התכולים השחקן זכה בגביע האנגלי ואליפות בעונתו השנייה, ובתחילת עונת 2013/14 עבר בהשאלה לאברטון ואחר כך בעסקה קבועה. בתחילת עונת 2017/18 הקשר עבר למועדון הרביעי שלו בקריירה והאחרון – ווסט ברומיץ', בה שיחק עד ימים אלו, וכעת תלה את הנעליים אחרי לא פחות מ-833 הופעות בקריירה.

גארת' בארי | Mike Hewitt/Getty Images
גארת' בארי | Alex Livesey/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי