קלופ: "אין סיכוי שמסי יצטרף לליברפול. המספרים האלה לא בשבילנו"

לקראת מגן הקהילה, מנג'ר ליברפול נשאל על כוכב ברצונה: "מי לא ירצה את השחקן הכי טוב בעולם? יהיה קשה עוד יותר לנצח את מנצ'סטר סיטי אם הוא יעבור". אלכסנדר ארנולד עשוי לפתוח נגד ארסנל (שבת, 18:20 בספורט1)

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כחודש אחרי שהפרמיירליג הגיעה לסיומה ובסך הכל שבועיים לפני שעונת 2020/21 תצא לדרך באנגליה, מחר (שבת, החל מ-18:20 בשידור ישיר בספורט1) ייפגשו האלופה ליברפול ומחזיקת הגביע ארסנל, פחות מחודש לאחר שהאחרונה גברה בוומבלי 1:2 על צ'לסי מצמד של פייר אמריק אובמיאנג, למשחק מגן הקהילה.

ליברפול שהתה בתקופה האחרונה במחנה אימונים באוסטריה, אולם עד כה, וספק עד כמה זה יקרה בהמשך, לא בוצעו שינויים מהותיים בסגל של יורגן קלופ. נראה כי בקרוב יירכש טיאגו אלקנטרה מבאיירן מינכן ולא מן הנמנע שג'ור'גיניו ויינאלדום עוד יעזוב לברצלונה לאור העובדה שחוזהו יסתיים בקיץ הבא, אבל גם בעונה הקרובה ינסו המייטירדס לזכות באליפות עם הכוכבים מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ורוברטו פירמינו.

לקראת מגן הקהילה, קלופ אישר במסיבת העיתונאים שהפצועים ג'ורדן הנדרסון, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין שרדאן שאקירי וג'ואל מאטיפ ייעדרו וצפויים להיות כשירים למחזור פתיחת העונה נגד לידס ב-12.9, בעוד המגן טרנט אלכסנדר ארנולד, שלא היה במחנה האימונים באוסטריה, כשיר ועשוי להיכלל בסגל ואף לפתוח בהרכב. וירג'יל ואן דייק, שנפצע בראשו במשחק ההכנה האחרון נגד זלצבורג (2:2), גם כן כשיר ואמור לפתוח.

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | John Powell/Liverpool FC via Getty Images

"זה משחק משמעותי נגד ארסנל ולא משחק הכנה", אמר קלופ לקראת המשחק, "בסך הכל יש לנו ארבעה שבועות כדי להתכונן לליגה וגם כך ההכנות ייקטעו עם פגרת הנבחרות. זו כנראה הולכת להיות העונה הכי אינטנסיבית בחיים שלנו".

קלופ נשאל במסיבת העיתונאים על שניים משחקני הקבוצה, ויינאלדום והחלוץ הצעיר ריאן ברוסטר ששב מהשאלה בסוונזי ומבוקש בכמחצית מקבוצות הליגה: "אנחנו רוצים להשתמש בריאן, אבל גם לעזור לו. אנחנו עוד נראה אם אם ניתן לו לצבור ניסיון אצלנו או במקום אחר, לא התקבלה החלטה. לגבי ג'יני, בינתיים הכל טוב. הכל בסדר והוא נראה טוב מאוד במשחקי ההכנה. זה כל מה שאני יכול לומר".

קלופ, אגב, גם נשאל על אפשרות שליאו מסי יצטרף, צחק והבהיר: "אם הוא יעבור למנצ'סטר סיטי זה יהיה מאוד משמעותי לפרמיירליג והייתי רוצה לראות את השחקן הכי טוב בעולם מצטרף, אפילו שיהיה קשה לנצח אותם עכשיו אפילו יותר. מי לא היה רוצה את מסי בקבוצה? אך אין סיכוי שהוא יצטרף אלינו, המספרים האלה לא בשבילנו".

הרכב משוער: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, אנדרו רוברטסון, פאביניו, נאבי קייטה, מוחמד סלאח, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו.

עוד באותו נושא: יורגן קלופ, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי