Sport1 Banner

מוריניו יכול להיות מרוצה: טוטנהאם הביסה 1:4 את רדינג

יונג מין סון
יונג מין סון | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

התרנגולים שוב נהנו מהופעה טובה של סון, עלי, ברחוין ומורה גם בהיעדרו של קיין, הארט עלה מהספסל בחצי השני ונכנע לפנדל מול היריבה מהצ'מפיונשיפ. בגרמניה, דורטמונד מעדה בשני משחקי בהכנה לעונה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם המתחדשת של ז'וזה מוריניו הציגה משחק שני ברציפות בהכנה שלה לעונת 2020/21 יכולת התקפית טובה מאוד וניצחון משכנע. גם ללא הארי קיין שישוב לאימונים בשבוע הבא, התרנגולים הביסו הערב (שישי) 1:4 את רדינג מליגת המשנה באנגליה.

ז'וזה מוריניו, שצפו לחזק את הסגל בימים הקרובים עם המגן הימני של וולבס, מאט דוהרטי, הציב באגף את הקשר ג'דסון פרננדש, ובכך אולי רמז על עזיבתו האפשרית של סרז' אורייה בקרוב, לפי הדיווחים למילאן. בחוד עלה, כמובן, יונג מין סון והוא זכה לסיוע של דלה עלי, לוקאס מורה וסטיבן ברחווין. גם הרכש מסאות'המפטון, פייר אמיל הויביירג הדני, רשם הופעה טובה נוספת בקישור לצד הארבי ווייט בן ה-18, שחקן קבוצת הנוער.

צפו ב-1:4 של טוטנהאם על רדינג

המשחק, שנערך באצטדיונה הביתי של טוטנהאם, הוכרע כבר בחצי הראשון: בדקה השביעית עלתה המארחת ליתרון משער עצמי של עומאר ריצ'ארדס, קשר רדינג שניסה למנוע שער ממורה, ובדקה ה-21 דלה עלי הכפיל את היתרון מבישול של הברזילאי. סון הצטרף לחגיגה בדקה ה-39 מבישול של ברחוין ובדקה ה-52 כבש גם אריק לאמלה הארגנטיני, שעלה מהספסל לחצי השני. בניגוד למשחק הקודם, ג'ו הארט עלה מהספסל ל-45 הדקות במחצית השנייה ובדקה ה-80 הוציא כדור מהרשת אחרי פנדל מדויק של ג'ורג' פושקש הרומני.

טוטנהאם
טוטנהאם | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

בסרטון: דורטמונד 3:1 נכנעת לבוכום

להבדיל, בגרמניה, בורוסיה דורטמונד ערכה הערב שני משחקי הכנה שונים – ולכן גם הסגל התחלק לשניים והקבוצה לא הצליחה לנצח את שני המשחקים. במשחק הראשון, נפרדה דורטמונד ב-1:1 מול פאדרבורן שירדה מהבונדסליגה לפני כחודשיים. מנואל פריי, ההולנדי בן ה-19 שנרכש מאלקמאר לפני שלוש שנים, כבש ראשון בדקה ה-30, אך קאי פרוגר איזן בחצי השני מול ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו ורומן בורקאי שעמד בין הקורות.

במשחק השני, בו שותפו בין השאר ג'וד בלינגהאם בן ה-17 שהגיע מבירמינגהאם תמורת כ-35 מיליון יורו, טורגן הזאר ויוליאן ברנדט, נכנעה הקבוצה 3:1 לבוכום מליגת המשנה. דווקא הבלם מאטס הומלס כבש בדקה ה-67 את השער היחיד לזכותה, כשכבר הייתה בפיגור של שלושה שערים.

ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו
ארלינג הולאנד, ג'יידון סאנצ'ו | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images
עוד באותו נושא: יונג-מין סון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי